To trollunger + en spire Skrevet 18. desember 2007 #1 Skrevet 18. desember 2007 Gjør dere klar gutteklær også sånn i tilfelle de har sett feil?
mai mammaen til to Skrevet 18. desember 2007 #2 Skrevet 18. desember 2007 jeg har jente og venter gutt da. eg kommer ikke til å ta frem noen jente klær. stoler på at de så rett..
Miamed4mannpåvei Skrevet 18. desember 2007 #3 Skrevet 18. desember 2007 Jepp, klart både jente, gutte - og nøytrale klær
Snupsipus Skrevet 18. desember 2007 #4 Skrevet 18. desember 2007 Jeg har gutt og venter jente. I hvertfall mente de det på rutine ul i uke 19, og på 3 D ul i uke 26 (han skrev til og med "dame" på ul-bildet:-). Men gjør i stand et nøytralt sett i tilfelle.... Synes kanskje det er litt kjedelig å reise hjem med en gutt i rosa....
Rosalille og sjarmtrollene Skrevet 18. desember 2007 #5 Skrevet 18. desember 2007 Nei....jeg har nå gitt bort alle gutteklærne. Har sett på 3 uler at det er jente så da stoler jeg på det. Men hadde noen nøytrale klær fra sist da som jeg har tatt vare på.
XXIII.VI.MMVI * XXI.XII.MMVII Skrevet 18. desember 2007 #6 Skrevet 18. desember 2007 Jeg har gutt og venter jente. Så på 3d ul og der var han ganske sikker på at det var jente! Stoler på han. Har gått igjennom klærne til sønnen min og tatt ut de som er nøytrale. Av den grunn at da trenger vi ikke å kjøpe så mye...
Minnie Mom Skrevet 18. desember 2007 #7 Skrevet 18. desember 2007 Har tatt frem de nøytrale klærne vi har fra gutten vår, så får vi se.. ) Har fått beskjed om jente på 2 UL, men skulle det allikevel være gutt så får han bruke beige, hvite og gule klær frem til de blå er tatt ned fra loftet og vasket..
MissUlv ~ ♥ 2 vakre barn ♥ ~ Skrevet 18. desember 2007 #8 Skrevet 18. desember 2007 har 2 beige bukser og en del hvite bodyer, i tillegg kommer jeg nok til å vaske dressen som vi brukte på storebror, sånn for sikkerhets skyld. Men kommer ikke til å vaske mer gutteklær enn det. Føler meg ganske sikker på at det er jente da ) Men OM det skulle komme en gutt, så skal han slippe å reise hjem i rosa
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå