Sanasol har 2 herlige jenter Skrevet 18. desember 2007 #1 Skrevet 18. desember 2007 Regner med at alle gleder seg til den første jula med sine unge lovende arvinger. Her skal vi etter litt om og men ha julaften hos oss, det er en del som hadde blitt sittende litt alene ellers så da tar vi både den lille familien min og den nærmeste familien til mannen min her hos oss. Blir hyggelig for Mia å ha den lille fetter'n sin å leke med på julaften. Vi skal også reise bort på hyttetur med nevnte fetter og hans foreldre i romjula, så da er det bare å tørke støv av langrennskiene og leie pulk til barna. Gleder meg masse :-) Hva med dere andre, har dere store planer? Juleklem fra Mia og meg :-) PS. Vi er så glade for at vi har hatt dere i dette året som har gått! Først da vi var gravide og satt på treff og lo til vi nesten datt av stolene store som vi var, og så de første nervøse treffene på brygga med veldig små babyer...og nå på playdates og andre treff og ikke minst uverdelig hjelp her på nett! Godt vi har hverandre :-)
Samsyn, Camilla og Therese Skrevet 18. desember 2007 #2 Skrevet 18. desember 2007 Jeg og Camilla har også satt utrolig stor pris på alle treffene og hjelpen som vi har fått på nett om stort og smått :-) Her så setter vi nesen mot Kristiansand på lørdag formiddag, skulle egentlig reise fredag ettermiddag men for Camilla sin skyld drar vi heller lørdag så slipper hun å gå rett i seng når vi kommer frem til mormor :-) I Kristiansand skal vi feire jul med min bror og hans 4 sønner i alderen 14 - 1 år :-) Det kan bli livat tenker jeg. Så vi får se om ikke julenissen kanskje dukker opp i år også?? Skal bli moro å se hvordan Camilla reagerer da....blir vel hyyyyyyl tenker jeg hehe Dere må ha en fortreffelig og rolig julefeiring sammen med deres kjære. Stor juleklem fra meg og Camilla til store og små
Millapril Skrevet 18. desember 2007 #3 Skrevet 18. desember 2007 Vi setter veldig stor pris på denne mammagruppen! Tenk så heldige vi er som har hverandre å støtte oss til hvis ting er trått og skryte til når nye hendelser finner sted! Her blir det jul i Oslo, med feiring hos mine foreldre på julaften. Så går det slag i slag med svigers og annen familie i romjulen. Gleder meg til jul med baby, det blir nok veldig koselig! Nyttårsaften feirer vi sammen med venner med barn, så det blir nok ikke århundresfest akkurat, men blir veldig hyggelig å samle alle sammen. Ønsker alle en god julefeiring med sine små!
Lykkebarn og Mathilde Skrevet 18. desember 2007 #4 Skrevet 18. desember 2007 Hei alle sammen og riktig god jul til alle sammen. Digger denne gruppa og setter pris på alle diskusjoner og debatter i året som har gått. Uten dere hadde livet vært litt grått og trist, he he. Her kommer julen dettende inn førstkommende fredag. Da arrangerer vi fest for vår beste venninne som fyller 30. Hurra det gleder jeg meg til. Ellers kommer mormor og morfar til Mathilde opp hit julaften for å ferie med oss og svigers. Resten av jula er det fullt opp med ett par julelunsjer, vennemiddag, og spill kveld. Nyttårsaften blir vi hos oss sammen med gode venner + søstera mi og mannen. 1. nyttårsdag kl. 07.55 går flyet av sted til Egypt for en uke med gode venner. Skal derfor benytte julen til å kose ekstra med Mathilde for jeg kommer sikkert til å savne henne noe fryktelig... Ønsker alle både store og små en varm og god jul! Klemmer fra Hanne og Mathilde
Solstråle72 Skrevet 18. desember 2007 #5 Skrevet 18. desember 2007 Etter mye om og men så blir det Tromsø på oss i julen. Skal feire med svigermor. Vi reiser på søndag formiddag og kommer ned igjen i romjulen. Til nyttår skal vi kanskje til Sogn dersom været og kjøreforhold er bra. Ellers blir vi her i Oslo. Vi gleder oss masse til jul.... Men jeg gruer meg litt til flyreisen, blir også første flyturen til Tobias. Flyturen tar 2 timer, håper han ikke blir for lei og grinete. Jeg er også kjempeglad for at jeg turte å gå på mitt første treff i fjor. Jeg syns dere er en flott gjeng og er glad for å ha blitt kjent med dere. Tusen takk for et koselig år allesammen, med både playdater og lunsjtreff. Ha en riktig GOD JUL!
Gjest Skrevet 18. desember 2007 #6 Skrevet 18. desember 2007 Åh, jeg ble så glad når jeg så det var liv igjen på sidene våre.. Jeg blir litt sånn småensom når det er lite liv på sidene jeg. Savner dere liksom da... Her i huset er det julestemning for alle pengene.. Vi har bakt, pyntet og vasket rundt! Julegavene ligger under juletreet til beskuelse og beundring (størstejenta har vel lest navnelappene på pakkene 3 ganger bare i dag!) og snart bærer turen til Molde for å feire min aller første julaften UTEN mamma og pappa og MED familien min.. Det blir rart og samtidig veldig koselig. Jeg gleder meg til å se farmor når hun får se lilleM igjen, hun har ikke sett ham siden han var 3 mnd! I Molde blir det lavvotur og et par fjellturer, så vi pakker truger og bæremeis. Skiene får vente til over nyttår! Nyttår feirer vi med gode venner her i Bærum, og det skal bli koselig. Setter umåtelig pris på denne gjengen her inne. Jeg er sikker på at jeg hadde lidd værre av fødselsdepresjonene dersom jeg ikke hadde hatt dere å ty til! Det må dere ta som en kompliment!
Rødtopp75 og to små Skrevet 19. desember 2007 #7 Skrevet 19. desember 2007 Vi har nå reist avgårde til sviger's for å feire Josefine og min sin første jul sammen med Josefine sin farmor, farfar og onkel på Otta. Det skal bli litt rart, men sikkert veldig koselig. Da vi kom opp i går var det -21 grader her og i dag var det nede i "bare " -16. Huttetu!! Ikke akkurat utevær, så Josefine måtte ta formiddagsluren sin inne i senga, noe som ikke ble satt så stor pris på , men som gikk til slutt. I romjula reiser vi ned igjen og til mine foreldre på Nesodden, hvor vi skal tilbringe resten av romjulen og nyttårshelga. Vi gleder oss veldig til vår første jule- og nyttårsfeiring som en familie på tre. Det er heller ingen tvil om hvem som får mest pakker i år Men da Josefine ikke orker å pakke opp alle sammen, får jo jeg hjelpe til og det er jo nesten like gøy som å få pakker selv Vi har også satt kjempemasse pris på å ha dere andre jentene og småtassene å være sammen med i året som har gått. Dere har vært en god støtte og vi har fått oss så mange gode lattere og ikke minst å ha kunnet spørre dere om alt mellom himmel og jord både på nettet og under treffene våre. Dere er bare en knall gjeng!
Bellen^2 Skrevet 21. desember 2007 #8 Skrevet 21. desember 2007 Vi har jo enda ikke fått flyttet (sukk!) så planene om å samle familiene hjemme hos oss gikk jo glatt i vasken. I stedet blir det tur til Kongsvinger på julaften til mammaen, bror og søster til gubben, og vi pakker foreldrene mine også inn i bilen, så da blir det samling der i stedet. 1. juledag blir det stille og rolig hjemme hos oss, da må vi få tid til å teste alle de nye tingene vi har fått til jul:), og 2. juledag blir det pinnekjøtt hjemme hos mamma og pappa. Jeg er jo avhengig av pinnekjøtt på julaften, men i år så blir det ribbe, men det blir vel jul allikevel:) Romjulen går med til vennebesøk, planlegging av 1 årsdagen til Sebastian og jobbforberedelser for jeg starter i 150% stilling (det virker i hvert fall sånn nå) 3. januar:) Vi håper alle får en fredelig og koselig jul sammen med alle sine nære og kjære!
smurfen :o) Skrevet 21. desember 2007 #9 Skrevet 21. desember 2007 Jeg setter velig stor pris på denne gruppen. Dere var med på å gjøre det mye enklere for meg, da jeg følte meg helt lost i den nye rollen som mor. Takk!!!! Vi skal feire jul hjemme i år for første gang. Mamma og samboeren kommer på besøk og det gleder jeg meg til. Blir litt rart å plutselig være den som skal diske opp med mat og div. særlig etter jeg har blitt dullet med i 30år ) men det er vel på tide tenker jeg. Gleder meg masse til å feire Adrians første jul. Stor jule klem fra Adrian og meg )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå