Gå til innhold

3-d ultralyd?? hjelp!!!


Anbefalte innlegg

Skrevet

hei!! noen som vett om mulighetene mine for 3-d ultralyd når eg bor i haugesund? må eg få henvisning? kan eg bare bestille på kvinneklinikken i bergen? hvor mye koster det? hvordan funker dette greiene her???

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hmm... mener å ha lest her inne et sted at de har fått 3D-UL på haugesund sykehus.. Men vet ikke hvordan du må gå frem for å komme til. Har lurt litt på dette selv, skal på ordinær ultralyd den 7.januar :)

Skrevet

Hei. Jeg har selv bestilt 3d UL i dag - men bor i Bergen. Jeg trengte ingen henvisning, og bestille på KK i her er noe drit... De bruker det kun i "nødstilfelle" var det jeg fikk beskjed om... ( kanskje det bare var en unnskyldning - ikke vet jeg )... Uansett har jeg nå bestilt på Majorstuaklinikken her.. Er dyrt... Koster 1200 kr, og då får man først 2d UL hvor de sjekker babyen ( for at alt er ok ) også en 3d UL der vi får bilder og videoer på cdplate - alt inkludert i prisen :-) De virket kjempe hyggelige der, så jeg gleder meg... Men du kan jo evt høre på sykehuset og forhøre deg - si at du ønsker dette og hør om de kan anbefale noen steder til deg....

Skrevet

3dUL kun for kosens og moro skyld må du nok bestille på en privat klinikk. Du trenger ikke henvisning til det.

Sykehus gjør ikke slike undersøkelser for moro skyld, kun i medisinsk øyemed.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...