Sannali Skrevet 18. desember 2007 #1 Skrevet 18. desember 2007 Hei! Vil bare tipse om at Kari Traa´s superundertøy er utrolig bra for oss med stor mage nå på vinteren. Longsen har et stretch-parti fra skrittet som går hele veien oppover og bakover, jeg har ingen problemer med å dra hele greia godt over magen, det er behagelig og ingenting som strammer. Toppen er også stretchy og kan dras i alle retninger. (Er halvveis i uke 35 og har størrelse medium.) Det er ikke søm annet enn en ubetydelig en på sidene i longsen så den vises heller ikke gjennom bukser som av en eller annen merkelig grunn er en smule trange over baken... I og med at det er nylon og spandex regner jeg med at begge deler fint kan brukes når man er tilbake i normal størrelse igjen (greit i og med at den koster litt i innkjøp). Fikk settet til jul i fjor, men så på bilder på nettsiden hennes at 2007-longsen er veldig lik min bare annen farge. (http://www.karitraa.com) Håper dette kan komme til nytte!
15.mai :) Skrevet 18. desember 2007 #2 Skrevet 18. desember 2007 Takk for tipset:) Savner å ha noe godt og behagelig over magen. Og den står jo rett ut og fryser hele tiden når lufta trekker opp under jakka..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå