Gå til innhold

Og hvordan er formen?

Sanasol har 2 herlige jenter

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det er jo mange som er syke i disse dager, både store og små.

Her er jeg frisk igjen, litt rusten i pipa og litt hoste men ingenting å skrive hjem om. Det var jaggu noen standhaftige streptokokker. Mia har en litt verre hoste, men matnekten er endelig over *bank i bordet* så i dag har hun spist både brød, grøt og middag. Det er noen uker siden sist.

Det er så kjipt å se de små ute av form, bare sutrer og ser at de har det vondt. Godt det er over for denne gang, men det er vel bare å manne seg opp og innse at det kommer til å skje titt og ofte igjen.

Hvordan er det med dere andre og deres små?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Her så er også formen helt klart stigende :-) Litt rusten i piperøret jeg også men det går seg rimelig til utover dagen. Litt artig å se de rare uttrykkene Camilla kommer med når jeg forsøker tappert å si god morgen til henne hehe

Så bra at Mia også at avsluttet matnekten sin! det er ikkeno gøy når man ikke får i dem nok mat. Camilla gikk jo litt ned i vekt pga det, men var å veide henne i dag så nå går vekta oppover igjen og det er jo bra :-)

Så nå leter vi bare etter den rette julestemningen, må jo si at det er utrolig vakkert ute om dagen med alle de hvite trærne mot knallblå himmel og sol. Synd det er så kaldt for jeg skulle gjerne gått laaaang tur i det fine været.

Skrevet

Her er Erica også endelig frisk! Litt hoste henger igjen, men heldigvis ingen feber og mindre snørr! Slitsom med syk baby og kulde. Ble innehelg på oss...

Synes så synd på henne da hun hostet så hun nesten brakk seg og høre den surklete pusten... og feberen gjorde henne så slapp. Må si hun holdt humøret overraskende bra til å være dårlig. Men trengte litt ekstra kos og fang-tid, da.

Nå gleder vi oss til en sykdomsfri jul!

Skrevet

Hm ja her er vi også klar for en sykdomsfri jul. Vi hadde jo denne hersens magesjauen for ett par uker siden. Mathilde har hostet i over to uker,,men det er veldig tørr hoste og plager henne ikke. Snørrer og sikler litt. Endelig ser jeg at fortennene er på vei ut oppe og det er deilig for da blir det nok litt roligere her. Gubben har tatt juleferie fra i dag og jeg synes det er super deilig. Han sliter med forkjølelse så nå håper jeg han ikke smitter meg rett før jul. Vi er optimister og gleder oss en hel masse til julefeiring med alle besteforeldrene til Mathilde.

Skrevet

Her er vi også så og si frisk igjen. Tobias er feberfri, men småhoster litt enda. De to sist dagene er det jeg som har hanglet litt, tung i hodet og vond hals. Men satser på å bli bra til jul :-)

Skrevet

ENDELIG er vi også friske igjen. Har noen små etterdønninger fra lilleM som plutselig skal opp midt på natten (for det fikk han når han var syk) og en pappa som hadde feber og hoste i helgen.

Men nå er vi i form, jeg har vært på julebord og kom meg helskinnet gjennom min aller første fyllekule siden August 2006! Jammen var det leeenge siden..

Og nå gleder vi oss alle mann til jul!

Skrevet

Her er vi endelig blitt friske. og håper vi har fått vår dose for i år. Adrian er den som har vært friskes av oss, heldigvis. Mens pappaen og jeg har hatt forkjølelse og omgangsyken. Men det er bedre at vi får det enn han.

Håper alle får en sykdomsfri jul!

Skrevet

Her i heimen er det bare Mathea som er frisk, men hun har slitt med en sinnsyk hoste som førte til mye oppkast. Mye slim og gørr og veldig slapp. Kun febertendenser. Veldig liten matlyst, som førte til at det kun var pupp hun ville ha. Dette har nå snart vart i 14 dgr. Så i en periode nå har jeg fullammet igjen. Nå er vi tilbake til litt mat, men hun blånekter grøt enda. Jeg har fått bihulebetennelse og går på antibiotika. Sambo ligger flat ut med influensa, så her håper jeg alt slipper taket i løpet av helga.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...