kokosyklus Skrevet 18. desember 2007 #1 Skrevet 18. desember 2007 Pokker. Jeg er så sliten og tiltaksløs!! Skriver lister over hva jeg skal gjøre i løpet av en dag fordi ellers blir jeg bare sittende på Bim:) Sitter her og ser på alt rotet i huset og tenker at vi burde tatt det, men sambo er syk og ligger på sofaen. Jeg blir utslitt av å pakke inn juelgavene, så alt rotet på skrivebordet og i bokhylla er bare nødt til å ligge. Skulle så gjerne pynta til jul, men tror det blir lite av det i år! Har lagt på rød duk på stuebordet da:) hehe, ikke værst! Har enda to gaver å pakke inn, men da må jeg bevege meg så mye og jeg er så sliten. Skulle det ikke komme en sånn boom av energi mot slutten?
Sissel84 Skrevet 18. desember 2007 #2 Skrevet 18. desember 2007 Har hørt noen rykter om det og at folk ligger på alle fire og vasker huset fra gulv til tak.. Stryker,steller og vasker alt de kommer over.. Men om det er noen trøst er jeg som deg. Alt er ett tiltak.. Bare det å gå opp trappen til andre etasje for å gå på do krever at jeg psyker meg opp. og når man har kommet opp,føler jeg at jeg har jogget en mil nesten. Henger opp klær (etter å ha psyket meg opp igjen) og pulsen øker og svetten er ikke langt unna. Vil også ha mye energi og ork til å gjøre alt,hadde vært så deilig. Føler at jeg er blitt innaktiv i det siste..
kokosyklus Skrevet 18. desember 2007 Forfatter #3 Skrevet 18. desember 2007 Jeg sto nettopp opp av stolen fordi jeg kom på at jeg skulle ta opp kylling av fryseren. Så tenkte jeg at jeg kan rydde en og en hylle her ialelfall. Kanskje bare ta en...jeg sitter jo her allikevel og hylla rekker jeg ved å strekke ut armen...det hjelper ikke, jeg greier ikke:) Et sted må jeg legge det jeg rydde og da må jeg reise meg opp.... Æsj bæsj
Krolla og Theodor Skrevet 18. desember 2007 #4 Skrevet 18. desember 2007 Hahaha.. så bra at det ikke bare er meg! Jeg må imidlertid ta meg sammen og gjøre noe - vi pusser opp kjøkkenet, alt av servise, matvarer etc står i kasser på to soverom. Alt sammen skal nå inn i de nye skapene. Sikkert greit det, men på fredag får vi julegjester som skal bli i fem dager. Hadde vært fint om det var klart til da - ikke minst fordi alle tingene står på soverommene de skal bo på. Så da må jeg krype til korset og rydde inn i skap og skuffer. Jeg gidder imidlertid IKKE å vaske tingene før jeg setter det i skapene. Og når det er gjort så må jeg vel finne frem julepynten.. og alle møblene til stua (som ble pusset opp i samme slengen). Hipp hurra og god jul :-§
Krolla og Theodor Skrevet 18. desember 2007 #5 Skrevet 18. desember 2007 Har kjøpt en kalkun i dag da.... det hjelper litt på scoren
kokosyklus Skrevet 18. desember 2007 Forfatter #6 Skrevet 18. desember 2007 Vet dere, jeg la meg på senga med et blad og mobilen i nærheten, Så tok jeg bare opp telefonene og ringte rundt og avlyste noen avtaler de nærmeste dagene. Da fikk jeg plutselig bittelitt mer energi, så laget omelett og kakao middag til min syke mann. Tror jeg har for mange planer på en gang, så jeg orket plutselig ingenting. Nå har jeg spist og skal slappe av med tanken på at i morgen skal jeg ingenting annet enn å gå meg en tur i kulda og nyte det:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå