Gå til innhold

idag fikk jeg endelig testene!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Og der stod det GRAVID!!! tok den rett etter jeg kom hjem fra jobb..

sååååååååå glad!!

jeg har vært klar i et år nå, mens min sabo har ikke vært det..og samme mnd som han sa han hadde bestemt seg..ble jeg gravid!!

jeg er helt skjelven og kan ikke helt tru det

er 4+2 dager :)

massse babystøv til dere alle

Videoannonse
Annonse
Skrevet

gurimalla;O) gratulerer altså- håper å komme etter deg snart...har IKM i dag, ingen tegn til den ennå, så håper for hvert min som går. Tok en test på fredag, men den var negativ...

lykke til med den lille spiren....litt av en julegave;O)

Skrevet

sambo reiste på sjøen i går..håper jo å få testet før han dro..men testene kom jo ikke før nå så..men han fikk de på melding..sa han skulle ringe meg..men da ble han bekymra og ville vite hva det gjaøt først hihi

lykke til til deg..håper du kommer rett etter du også :)

Skrevet

Sååå fantastisk, gratulerer sååååå masse. Har dere prøvd lenge? Noen gode råd til oss andre prøvere?

Skrevet

ååå han er vel gla no tenker jeg-hvor lenge blir han borte da?

tusen takk- lurer på om jeg skal kjøpe en test, har du en å anbefale?

Skrevet

Gratulerer masse med positiv test og graviditet :) Fantastiskfølelse, ikke sant???

Vi er omtrent akkurat likt i løypa vi to da ;) Jeg er 4 + 3 i dag. Kommer sikkert til å se mer til hverandre inne på 1. trimester.

Lykke til!

Skrevet

jeg kjøpte en clearblu digital og en vanlig clearblu..bestiller de fra danmark siden det blir litt billigere..men ikke å anbefale nå siden posten gikk så treigt..

MEN nå tok jeg den vanlige clearblue også et tydelig kryss var der ..en positiv digital og en positiv vanlig cb..

Må vel innrømme at jeg har to fra før med en annen en..

De satt på 1. forsøk begge de..og det gjorde denne også..men denne er såå etterlengtet siden han ikke har vært klar for å prøve før nå..

Min oppskrift..Prøver ikke, men bare har sex uten å beskytte oss..og ta det kankende med ro..har aldri stresset..og da har den sittet med engang :D

Trur når man stresser med å blir gravid, så tar det lengre tid..men jeg er kanskje av de heldige som har lett for å bli det:)

Så dette blir vår første fellese unge..såååå glad nå..at jeg endelig skal få en liten spire ilag med min kjære :D

Skrevet

ja jeg må vel liste meg over der nå hihi

ikm lørdag du da? jeg hadde ikm søndag..

Skrevet

Gratulerer så mye;) Du er kjempeheldig! sååå koselig:)

Skrevet

Har veldig tro på din metode, ha reglemssig sex med kjæresten uten prevensjon. Ikke stress med temping, El- testing og sjekking av ditt og datt. Enig med deg, tror et bare gjør det vanskeligere Folk ble gravide før i tiden også. Men, ikke alle er så heldige å få det til med en gang da. Har en stor fra før jeg også, som er et resultat av en gang uten kondom (det går sikkert bra, er jo nettopp ferdig med mens-kan jo umulig bli gravid da!!!) Men nå er det ikke like lett gitt 25 lenger dessverre Er nå i 5 pp, har hatt en SA og venter like spent hver mnd.

Skrevet

Tusen takk alle sammen.måtte jo forandre litt på nicket mit :D

På fredag er minste jenta mi 6 år..så det er noen år siden jeg hadde baby nå..

Så dette blir kos..og i tilegg endelig et ilag med min samboer :D

Nest beste julegaven ever..må innrømme den beste var jo da lilletulla mi som blir 6 år nå på fredag var den største av de alle :D

Men årests julegave det er det !!

Skrevet

gikk vel 3-4 dager mellom hver gang vi hadde sex...tenkte ikke mye over når el osv..

Men ja jeg er veldig heldig..har aldri vært sliter..

Aldri opplevd en SA bank i bordet!!

Så jeg sender deg masse babystøv og håper det klaffer neste gang og at spiren blir der :D

Skrevet

han blir borte i 5 uker :(

jobber 5 uker på og 5 uker av..sånn er det bare..blir vant til det da.

Trur ikke han er hjemme engang når det er UL tid..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...