Gå til innhold

Korleis vart dåke kjent med bim/dib?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ein kamerat brukte bimsida då han fekk unge for sju år sidan. Me skreiv ei oppgave sammen på skulen i den tida, og brukte BiM for å få "intervjue" fedre. Lite respons, men mange damer som kunne svare for mennene sine, hehe.

Så fem år etterpå så huska eg framleis sida og titta inn for å sjå om det var noe til saker.

Korleis vart dåke kjent med sida?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Husker ikke helt faktisk, men jeg søkte vel på litt forskjellige ting da jeg ble gravid og begynte å lese litt på bim.

Skrevet

Fant BiM da jeg googlet noe i forbindelse med en SA jeg hadde før jeg ble gravid med eldstemann.

Ble der til jeg ble gravid med eldste, og frem til han ble født i desember -04. Flyttet da over til Dib. Brukte ikke BiM da jeg var gravid men minsten. Syns det virket som om det bare var førstegangsgravide der. Mye hysteri og mas ;-)

Skrevet

Startet inne på "bli gravid" på BiM. Satt vel og søkte litt på nettet om å bli gravid da, og dumpa inn ved den reneste tilfeldighet!

Skrevet

Jeg hadde født ei lita jente, og siden vi er to mammaer søkte jeg etter likesinnede. Fant det på Donor egg/sæd forumet. Hang der hele prossesen med nr to, og på bli gravid . Så var jeg innom alle trimester forumene. Og så inn hit:)

Skrevet

Husket siden fra en studievenninne brukte den...så ble jeg avhengig da jeg ble gravid selv :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...