hit og dit Skrevet 18. desember 2007 #1 Skrevet 18. desember 2007 Ein kamerat brukte bimsida då han fekk unge for sju år sidan. Me skreiv ei oppgave sammen på skulen i den tida, og brukte BiM for å få "intervjue" fedre. Lite respons, men mange damer som kunne svare for mennene sine, hehe. Så fem år etterpå så huska eg framleis sida og titta inn for å sjå om det var noe til saker. Korleis vart dåke kjent med sida?
ScaryMama Skrevet 18. desember 2007 #2 Skrevet 18. desember 2007 Husker ikke helt faktisk, men jeg søkte vel på litt forskjellige ting da jeg ble gravid og begynte å lese litt på bim.
Gjest Skrevet 18. desember 2007 #3 Skrevet 18. desember 2007 Fant BiM da jeg googlet noe i forbindelse med en SA jeg hadde før jeg ble gravid med eldstemann. Ble der til jeg ble gravid med eldste, og frem til han ble født i desember -04. Flyttet da over til Dib. Brukte ikke BiM da jeg var gravid men minsten. Syns det virket som om det bare var førstegangsgravide der. Mye hysteri og mas ;-)
Gjest Skrevet 18. desember 2007 #4 Skrevet 18. desember 2007 Startet inne på "bli gravid" på BiM. Satt vel og søkte litt på nettet om å bli gravid da, og dumpa inn ved den reneste tilfeldighet!
Regnbuemor til 2 Skrevet 18. desember 2007 #5 Skrevet 18. desember 2007 Jeg hadde født ei lita jente, og siden vi er to mammaer søkte jeg etter likesinnede. Fant det på Donor egg/sæd forumet. Hang der hele prossesen med nr to, og på bli gravid . Så var jeg innom alle trimester forumene. Og så inn hit:)
PrincessEleanorღLeah 24.07.07ღ Skrevet 18. desember 2007 #6 Skrevet 18. desember 2007 Husket siden fra en studievenninne brukte den...så ble jeg avhengig da jeg ble gravid selv
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå