hilham Skrevet 18. desember 2007 #1 Skrevet 18. desember 2007 ...Ja- nei- har lyst til å smake- jeg mister matlysten av det som ligger og ser på meg? Hva velger du?
lillegull:) Skrevet 18. desember 2007 #2 Skrevet 18. desember 2007 jeg kommer ikke til å smake.. hehe.. er litt pysete jeg.. finnes så mye annet godt..
hit og dit Skrevet 18. desember 2007 #3 Skrevet 18. desember 2007 Har spist. Onkelen min svir sjøl, og dei er veldig gode. Eg er vokst opp med det og synes det går greit, men forstår godt at folk synes det ser makabert ut. Mor mi har ikkje vokst opp med det, og når me budde i Hardanger så gjekk ho alltid langt fra ferskvare disken på Mehr mat.
dama Skrevet 18. desember 2007 #4 Skrevet 18. desember 2007 ja takk!! i massevis!!!! bring it on!! nam nam nam!!
hilham Skrevet 18. desember 2007 Forfatter #5 Skrevet 18. desember 2007 Jeg forstår også de som ikke klarer synet av det. Har spist det siden jeg var 20 og er nå 27. Kan ikke få bedre mat synes jeg....hehe.... Gøy å se at flere synes det er godt )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå