brigdetjones Skrevet 18. desember 2007 #1 Skrevet 18. desember 2007 bare lurer jeg på hvordan dagene deres ser ut? når spiser og hva og når sover på dag tid og kveld? morsomt å sammenlikne :-)
Anonym bruker Skrevet 18. desember 2007 #2 Skrevet 18. desember 2007 står opp 9, spiser. sover fra ca halv tolv til halv ett. spiser 13.00 sover rundt 15 tiden. spiser 17. sover fra 1730 ca til 1830 bader 2030 spiser 2100 og i seng.. spiser 01 og en gang til som regel.. kommer litt ann på når det er. bare mm..
gullet kom 03.07.07 Skrevet 18. desember 2007 #3 Skrevet 18. desember 2007 opp rundt halv åtte... spiser frokost i 9 tiden.. sover fra halv ti og alt fra en time til to... spiser i halv ett tiden igjen... sover litt etter det... spiser i halv fire tiden.... kansje litt soving etter det men ikke hver dag han vil det... så er det kvelds rundt halv syv og seng halv åtte ca... de tre siste nettene har han ikke våknet for mat... veldig greit;)
Lillegutt og jeg Skrevet 18. desember 2007 #4 Skrevet 18. desember 2007 Vi står opp mellom 8 og 9 MM rundt 10 Trilletur og søvn rundt 11-12 (sover ofte bare en time) MM ca 13-14 tiden (når han viser tegn på sult) Hvis vi er heldige, sover han en 15 minutter på ettermiddagen... Lek og moro og sang og babygym og matte på gulvet... inneimellom! Grøt ca kl.18 Stell og pysj og evt bad mellom 18 og 18.30 Senga kl.18.30 - 19.00 og MM der:) Spiser som regel en gang på natta (rundt 4) men siste to uker har vi holdt på med tenner, så da er alt snudd på hodet - og ingenting annet enn puppen hjelper som trøst...! Har alltid sovet lite på dagen denne gutten jeg har...
Anonym bruker Skrevet 18. desember 2007 #5 Skrevet 18. desember 2007 vi står opp mellom 6 og 6.30, har som regel amma henne flere ganger i løp av natta og særlig mot slutten av natta, så ikke alltid hun er sulten da, vi leker på golvet, leser bøker, synger, en liten dupp i vogga ca kl 8.30, så følger vi storebror i barnehagen,pupp får hun hele dagen omtrent,hehe, når hun vil, ikke faste rutiner på det, ofte 2 ganger i timen, ofte 2-3 timer mellom,sover en time ca fra 11 - 12, vi danser, synger leker, jeg bærer henne mens jeg gjør husarbeid, går liten tur i bæresele, 14.30 sover hun gjerne en time igjen, masse pupp og kos og tøyser med storebroren når han kommer fra barnehagen, leker borte titt tei med storebror ler mye, ligger på gulvet og ser på mens han leker med sjørøvere, i seng kl 18.30 etter massasje og langt kveldsstell
Anonym bruker Skrevet 18. desember 2007 #6 Skrevet 18. desember 2007 her prøver vi ut nye rutiner om dagen:-) hun har blitt veldig trøtt på kvelden i det siste og den lille luren på tidlig kveld har ikke hjulpet noe i det hele tatt så endt opp med overtrøtt baby som ikke engang roer seg v puppen... men idag så våknet hun v 7 tiden-fikk mat e 7.30. sov ca 45 min fra 9.45 og så mat v 11.30 tiden. sov i vogna ute fra 13 til 15 og så mat v 15.30 tiden og så litt grøt v 17.30 tiden og så mat 19.10 og sluknet selvfølgelig v puppen men våknet når jeg skulle ha henne til å spise litt mer og etter litt kaving og bråking i senga så sovnet hun kl 20 så nå gjenstår det og se hvordan resten av kvelden og natten blir.... litt usikker på om jeg skal gi henne mat når jeg legger meg eller hva-hmmm.... :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå