Gå til innhold

Hjelp! Hun ligger i sete leie?(samme som 3.tri)

Anbefalte innlegg

Gjest venter_på_jenta_mi!
Skrevet

Fant nettopp ut hos jordmor at snuppa mi ligger i sete leie! Visst a ikke snur seg di neste 2 ukene(er i uke 34 nå) så må jeg på sykehuset å snakke om keisersnitt/setefødsel...! Noen med lik erfaring på dette området? Noen barn som har snudd seg på slutten og alt gått bra? Erfaring ang setefødsel? Hjelp!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jenta mi ligger også m rumpa ned,men husk at de kan snu seg helt frem til fødsel..Søstra mi snudde seg 2 dgr før hun ble født og da hadde mamman min gått 14 dgr over termin;-)

Skrevet

Fødte jenta mi i seteleie,hadde aldri født før. Hadde en kjempe fin fødsel. Er veldig glad for at jeg ikke valgt ks.

Skrevet

Jeg hadde gutten min i seteleie. jeg valgte ks og var kjempefornød med det.. Var også da andre ting som spillte inn, men seteleiet var avgjørende...

Skrevet

Hei

Vesla mi har ligget i seteleie helt siden uke 29, jeg er nå 37+4, var på sykehuset idag for undersøkelse av estimert vekt på babyen og plan fremover.

Jeg kom frem til at jeg skal forsøke på vending imorgen, om det ikke blir vellykket så skal jeg få planlagt keisersnitt.

Håper det ordner seg for deg, jeg vet akkurat hvordan du har det, ikke noe gøy å oppleve dette.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...