Gå til innhold

Kjære spåere

Anbefalte innlegg

Skrevet

Eg lurte på om du kunne kanskje spå meg og min kjære?

Når blir me gravide, evt med kva for et kjønn? Kor mange får me?

Kva skjer med arbeid, begynner min kjære med noe annet? Der han ikkje er borte 1mnd om gangen? Og kva med meg, får eg meg jobb?

Forlovelse, giftermål, skjer det noe snart?

F.dato meg: 28.09.86

F.dato han: 14.05.85.

Takk for svar:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Får opp graviditet på deg innen våren, tror mars/april. Fikk først opp jente, og så fikk jeg opp gutt, så ble litt usikker. Men føler helst jente. Mener jeg har sett på deg en gang før. Hvis det stemmer husker du hva jeg fikk opp da?

får opp 2, mulig 3 barn på dere. Får iallefall opp ei jente og en gutt på dere.

Føler forlovelse til sommeren;) Men tror dere venter litt med å gifte dere, tror det har noe med at dere får barn og gjøre.

Tror jobbsituasjonen hans vil forandre seg, men tror det ikke er før dere får barn. Føler at han også vil skifte jobb, men er litt usikker på når.

Får liksom ikke opp noe ang jobb på deg.. Men har en følelse av at du lar det vente fordi du blir gravid. Er usikker men..

Skrevet

Trur du fikk opp tidligere graviditet, januar faktisk. Men kjønnene var omvendt mener eg, at det var gutt, å så jente!

Håper jeg snart blir gravid ja, for mest sannsynlig vil eg nok være hjemme når eg blir gravid, og et år etter barnet er født :)

Takk for svar i alle fall!

Skrevet

Er litt usikker ang kjønn. Hvilke rekkefølge det kommer i, men får iallefall opp at du vil få en av hver. Tror også det vil bli nr 3 en gang, men der får jeg ikke opp noe kjønn nå.

Ang graviditet så tenkte jeg først januar, men så fikk jeg opp mars/april med pendelen. Siden jeg fikk opp januar sist så skal du ikke se bort ifra at det sitter nå:)

Skrevet

Blir spennende da, testing skjer 18.januar :) Første syklus med pergotime, etter 2 år uten prevensjon! Håper det skjer noe nå kan du si!!

Skal i alle fall gi deg beskjed når det skjer vettu :)

Igjen, tusen takk for svar :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...