Anonym bruker Skrevet 18. desember 2007 #1 Skrevet 18. desember 2007 Har truffet en mann som jeg liker veldig godt, -har ikke truffet han så mange ganger og kan vel ikke kalle oss kjærester ennå men lurer på om jeg skal kjøpe noe til han til jul og evt hva?? Om det er noen som har noen ideer så blir jeg glad! Han skal passe kattungen min i julen og så ønsker å gi noe tilbake... Har ikke vært hjemme hos han ennå, vet han liker å lese men ikke hva..han spiller ikke playstation eller pc spill så hva skal jeg da finne på ? Blir veeeeedlig glad for svar
Korse76♥ Skrevet 18. desember 2007 #2 Skrevet 18. desember 2007 mp3-spiller, film, musikk, pynteting dersom du har vært hjemme hos han og ser noe som passer, vin...
Anonym bruker Skrevet 18. desember 2007 #3 Skrevet 18. desember 2007 Vet han er veldig glad i rødvin, (men jeg har ikke greie på rødvin i det hele tatt) Kanskje jeg skal høre på polet om de kan hjelpe meg med en god flaske vin og så skriver jeg et fin kort til han... Skrive at denne flasken må spares til jeg kommer på besøk til han første gang slik at vi kan dele den...hehe..føler meg sikkelig fjortis igjen Men det er jammen er herlig følelse å date igjen...8 år siden sist!
Anonym bruker Skrevet 18. desember 2007 #5 Skrevet 18. desember 2007 Tusen takk for det og takk for svar Nå har jeg lagt en plan
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå