Gå til innhold

Hjelp! Hun ligger i sete leie.....

Anbefalte innlegg

Gjest venter_på_jenta_mi!
Skrevet

Har akkurat vært hos jordmor og fant da ut at snuppa ligger i sete leie! Er i 34 uke nå,så kan fortsatt snu seg frem til uke 36,men forbreder meg nesten på det verste jeg! Flere her inne som er i/har vært i samme situasjon? Har da nurket greid å snu seg? Isåfall ikke,ble det da keisersnitt el setefødsel? Jeg ser virkelig IKKE for meg en setefødsel!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

dytt dytt :) Noen som endte med ks her?

Skrevet

Jeg er bare i uke 32 og lille sprell ligger med hodet godt plantet oppi ribbeina mine.. Avventer situasjonen, men er som deg: Jeg er ikke lysten på setefødsel!

Skrevet

spennende med fler i samme situasjon! Får virkelig håpe nurkene våre snur seg da.. :)

Skrevet

min sprellemann har snudd seg opp og ned 3 ganger de siste 3 ukene. nå har han ligget med hodet godt plantet oppunder ribbeina de siste 2 dagene. er også i uke 34, og håper bare at han tar til vettet igjen. Jeg husker ikke hvordan 1.stemann var, men kan ikke huske at han snudde seg så mye..Er det evt i uke 36 at man begynner å undersøke bekken osv for å se om det går bra å føde normalt??

Skrevet

Førstemann lå i sete i uke 34, og snudde seg en uke etter. Ble heldigvis liggende sånn :-)

Skrevet

gutten min satt så pent på rumpa si han, helt til uke 36. hadde begynt å forberede meg litt jeg, på setefødsel, men så overassket han mamman sin jah :-) nå ligger han med hodet festet i bekkenet, og klar til å komme ut :-)

Skrevet

Mange som ligger med setet ned i uke 34... jeg hadde ikke stresset med det. Flere uker igjen å snu seg på, det går sikkert bra skal du se!

Skrevet

Om det kanskje er til en liten trøst, så har min venninnes mor født 4 barn..De tre første i seteleie og sistemann normalt..

Hun sier at den siste, som da ble født "normalt" var den desidert verste fødselen!! Hørtes jo rart ut, men så er det jo dette med at ingen fødsel er lik hos hverken den ene eller andre;)

Skrevet

Min ligger i sete. Termin 24 januar.

Er så godt som festet, og jeg skal til legen på fredag.

Er han fortsatt i sete, skal jeg opp til sykehuset for vurdering.

Ikke lysten på setefødsel jeg heller.

Tror jeg velger keisersnitt.

Skrevet

Hei på deg!

Tulla mi lå i seteleie, og jeg måtte ta KS. Tok bekkenmålinger også, og de lå heelt på grensen.. Men legen anbefalte KS, så gikk selvfølgelig for det!

Du har jo noen uker igjen på deg da.. snuppa di kan snu seg!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...