Gulosten™ Skrevet 18. desember 2007 #1 Skrevet 18. desember 2007 Som på død og liv MÅ klage på ungene sine - HELE JÆVLA FUCKINGS tida????? Jeg blir sååå sliten!!!!! Mutter, kan du se til helvete å GI DEG med den klaginga??????????????? ÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅAAAAAAAAAAAAAAAAAARRRRRRRRRRRRRRGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHH¨ Sånn, takk for at jeg fikk blåse ut her *puh*
Pike 28 ♥alene med 2 søte små♥ Skrevet 18. desember 2007 #2 Skrevet 18. desember 2007 Hvem klager på hvem...?
Pixie Power Skrevet 18. desember 2007 #3 Skrevet 18. desember 2007 He he he, uffameg.... Håper det hjalp å få det ut. Skrike inn i en pute er også veldig bra! Men sterkt undervurdert ;-) God jul og en klapp på skulderen til deg, virker som du trenger det :-)
Pike 28 ♥alene med 2 søte små♥ Skrevet 18. desember 2007 #6 Skrevet 18. desember 2007 PMS ZikkZakk? hehe
ALIICE Skrevet 18. desember 2007 #7 Skrevet 18. desember 2007 PMS jeg? Hva med det nepskrellet som hadde utblåsning? Synes bare det var et idiotisk innlegg...
Gulosten™ Skrevet 18. desember 2007 Forfatter #8 Skrevet 18. desember 2007 Og du er et hesterævv, zikk zakk.
Pike 28 ♥alene med 2 søte små♥ Skrevet 18. desember 2007 #9 Skrevet 18. desember 2007 Er det noen nepeskrell her så er det deg, ZikkZakk! Folk må da få ha en utblåsning når man har fått dritt og mas fra moren sin, vel! Ikke alle som gidder å diskutere middagen, bæsjen til babyen eller hvordan man tørker seg etter dobesøk! herre...
ALIICE Skrevet 18. desember 2007 #10 Skrevet 18. desember 2007 He-he... Teita... Har enda tilgode å diskutere sakene du lister opp her inne... Hvis man er 14 år er det vanlig å ha utblåsning om hvor teit mora di er!! Men du og HI er kanskje ikke mer enn det? Ihvertfall ikke i hodet! Teita.... Skikkelig dum er du=0)
ALIICE Skrevet 18. desember 2007 #11 Skrevet 18. desember 2007 Mer antiloperumpe vil jeg si. Teit som du er... Finnes det få av.
Pike 28 ♥alene med 2 søte små♥ Skrevet 18. desember 2007 #12 Skrevet 18. desember 2007 Hadde du hørt hva slags dritt hun har fått av moren sin så hadde du forstått utblåsningen... Rette ræva som feis, forresten! Det utsagnet der var jo såååååå voksent! hehe Er det mulig! Du er vel kanskje den nye neffi? en wannabe?
*Bluberrypai*og 3 prinsesser=) Skrevet 18. desember 2007 #13 Skrevet 18. desember 2007 Å herregud, er det du igjen Gulli eller et av de andre fine nickene du bruker. Du oppfører deg jo skikkeligt modent gitt. Så la meg gjette det er ok å ha utblåsning over svigers og kjøreste/barnefar men ikke sin egen mor hmmm....logisk.... og hvis du ikke gidder lese, så hold deg ute av tråden da.
Pike 28 ♥alene med 2 søte små♥ Skrevet 18. desember 2007 #15 Skrevet 18. desember 2007 Du er såppas fjern, ja! Ja da skal du få være i fred! Koselig kompliment forresten, at du gjerne vil være meg!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå