Anonym bruker Skrevet 18. desember 2007 #1 Skrevet 18. desember 2007 Hei, Var hos gynekologen igår som konstaterte at jeg fått sopp. Hon sa jeg skulle skaffe Pevaryl, men jeg syns det er skummelt at ta såna piller når man er gravid. (Jeg er 14+4) Noen som har erfaring med de eller med canasten?
mamman til 2 godjenter:) Skrevet 18. desember 2007 #3 Skrevet 18. desember 2007 ikke bry deg om den anonyme som skreiv det der...du spurte om et spørsmål og trenger et svar..herregud at det går ann å være så frekk. hvis gynekologen sier at du skal bruke det og hun veit at du er gravid sp er det sikkert greit at du bruker de, men hvis du er bekymret så kan du ringe til gynekologen å høre, så slepper du bekymre deg:)
SlitenÅtrøtt.. alltid & støtt Skrevet 18. desember 2007 #4 Skrevet 18. desember 2007 er ikke farlig med soppkur når man er gravid.. er du tvilende til legemiddler les på pakka...
Gjest Orkideen Skrevet 18. desember 2007 #5 Skrevet 18. desember 2007 Jeg slo opp i felleskatalogen for deg. Den sa følgende om Pevaryl. Graviditet/Amming: Ingen kjent risiko ved bruk under graviditet. Overgang i morsmelk ukjent, men risiko ved amming vurderes som liten. Preparatet kan benyttes under graviditet og amming.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå