Lisa & lille Noah<3 Skrevet 18. desember 2007 #1 Skrevet 18. desember 2007 En klokke? søsteren min har allerede en veldig dyr klokke, men broren min mener hun burde få noe som "varer" En dag på spa, aromaterampi, ansiktsbehandling, fiksing av negler osv. Hun er helt utslitt, klager alltid på at hun har vondt her og der, vi "jentene" i familien mener at dette er midt i blinken, mens gutta holder en knapp på noe som varer.. Jeg har lyst til å gi henne en dag på spa jeg:) Opplevelsesgaver må da være like fint som en klokke? når hun allerede har en klokke til maaaaange tusen... Så jenter, hva ville dere ha blitt mest glad for av disse to tingene?
ana baroma Skrevet 18. desember 2007 #2 Skrevet 18. desember 2007 Spa... uten tvil!! Ting som varer kan være noe som ikke koster noe mye i utgangspunktet. En lite bok med oppmuntrende ord eller noe i den duren. Dersom hun er utslitt, så er jo spa og massasje osv det eneste riktige;) Og bare så det er sagt (jeg nærmer meg stygt de 40), så er ting som varer noe jeg har mer enn nok av!! Opplevelser tar ikke plass i stua, men i hjertet. Og der er det stadig vekk myyyye plass, ja!
iznogood Skrevet 18. desember 2007 #4 Skrevet 18. desember 2007 Helt klart en dag på spa! Hilsen 40 åring :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå