Isopora Gravid♥ Skrevet 18. desember 2007 #1 Skrevet 18. desember 2007 Skal de tas på samme klokkeslett hver dag? hvis det er en svak strek, kan det bety at det kan komme en sterkere seinere? at det er en begynnelse på sterk strek? kan man drikke alkohol rundt eggløsningen og litt etter? tror den kommer midt i jula, vanskelig å snike seg unna drikkinga da..
Isopora Gravid♥ Skrevet 18. desember 2007 Forfatter #2 Skrevet 18. desember 2007 ingen som kan hjelpe med svar?
aug-mamma ble novembermamma! Skrevet 18. desember 2007 #3 Skrevet 18. desember 2007 Jeg får alltid svak strek når jeg ikke har EL. Når streken er nesten like sterk pleier den å være like sterk dagen etterpå hos meg og da tyder jeg den til positiv.
lilo73 Skrevet 18. desember 2007 #4 Skrevet 18. desember 2007 Jeg har hvertfall tatt de til samme tid ca , om morgenen. har i noen perioder også tatt på kvelden for å være sikker på å få med "toppen" som måles. Var sist gang sterkere strek både på kvelden og morgenen. Svak strek betyr visst egentlig ikke noe. Det er når streken er like sterk som eller sterkere at man har "topp" og el kommer mellom 24-48 timer etter tatt test, evt 36 timer. Jeg har ikke hatt strek som har vært sterkere enn test streken, men når det ikke har vært el har det enten ikke vært strek, eller den har vært veldig svak. Har funnet ut at når jeg har el er den nesten like sterk som teststreken. De andre dagene er det nesten ikke noe. Trodde ikke det var riktig først, men på meg har det vært riktig sånn hvertfall:-) Sist var den nesten Lykke til:-)
Isopora Gravid♥ Skrevet 18. desember 2007 Forfatter #5 Skrevet 18. desember 2007 Takk for svar Da gleder jeg meg til å sette igang med testingen
lana<3 Skrevet 19. desember 2007 #6 Skrevet 19. desember 2007 isopora: ha billigtester til vanlig testing og følg instruksene som følger med, noen el-tester skal tas mellom 14-17 på dagtid og noen skal tas med morgenurin faktisk.... ha cb-digital el-tester ved siden av og når streken blir sterkere enn hva den har vært dagen før og du mistenker at den er positiv uten at du er sikker så dobbelsjekker du med dk digital....den vil gi deg et positivt eller negativt svar... samme med gravi tester...du tester med de billige først og får du et svar som du lurer på om er negativt eller positivt dobbelsjekker du med cb digital graviditetstester
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå