Gå til innhold

Hvordan få atekatten til å sove i egen seng???

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har nå prøvd allt, til og med å bare la han stå der.

f.eks i går- Etter en time med hyling orket vi ikke mer, og han fikk komme opp i vår seng, roet seg på fem min og sovnet.Når han da ble lagt i egen seng sovene lå han der til han våknet av mamma som var på do, samme greia igjenn, hylte i en halv time, og fikk til slutt komme oppi til oss (klokka var tre og naboene våknet)

Trenger sårt hjelp, orker ikke dette mere...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Skikkelig desperat, kan jo liksom ikke kakke ham i hodet så han sovner heller

Skrevet

vi holder på å

har latt han skrike, vi e der han ser oss har litt varm melk/solbærsaft sånn at han får litt i seg etter skike økten. men i går holdte han bare på en halv time! fra to tima da vi bynte for ei uka sia..

veldi tungt ja !

men her så sover han best i si ega seng.. når han endeli sovne da.. h ehe

Gjest Lykkeliten2
Skrevet

høres ut som mitt problem.. trenger tips til det samme. Siden vi reiste til norge når jenta var 12 måneder har sovevanene hennes blitt helt forandret, jeg blir mer og mer gravid og har lukket øynene til problemet, siden nattesøvnen er viktig. Men prøver nå gradvis løsrivning og tilvenning igjen. Regner med å måtte bite i det og ta ferberkuren på henne tidlig på nyåret hvis jeg ikke får det til på andre måter.

Jeg orker liksom ingen kamp om kvelden eller om natten.. men er lei av å ha hun i sengen vår. hjelp oss!

Skrevet

kjente meg veldig igjenn her,bortsett far t vi ikke får i ham melk etc etter skrikebyene.

Har latt det litt skure før, og nå blir jo ikke jeg mindre gravid heller.

Når du har termin?

Her er det termin i mars, så har bare 3mnd til å gjøre dette på

Gjest Lykkeliten2
Skrevet

samme her. termin tidlig mars. Er kjempestor rundt magen og har halsbrann og bare lyst på hvit sjokolade...he he.

skal gå bra på 3 måneder vet du, bare vi holder ut og er konsekvent. Uff, det er så lett å snakke. Er det gutt eller jente du skal ha? jeg skal ha en jente til :) Hvor mange måneder er det mellom dine?

Skrevet

Må bare fortelle,

I natt klarte jeg det.

Han stod i senga å hylte som en stukken gris, la meg ned ved siden av senga, og stakk hånden inn til ham . Hadde ikke blikkontakt, og snakket ikke til ham.

Til å begynne med hylte han like mye, men så begynte jeg å stryke ham på høyre fot (noe han elsket da han var mindre)

Satt seg rett ned og bare så på foten i ti min, da lot jeg som han sovnet, og hva skjedde?!

Jo han la seg ned og sovna sjøl.

Så i natt ble det bare en haltime skriking (tror naboen våknet, men han roet seg jo fort)

Blir det bare spenende se i tolvtiden når daghvilen står for tur (nettopp gått fra to til en soving på dagtid)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...