Nyttårsgull i den store magen Skrevet 18. desember 2007 #1 Skrevet 18. desember 2007 Jeg var til kontroll i dag og fikk beskjed om at jeg hadde 140/90 i blodtrykk og protein i urinen. I tillegg har jeg endel vann i kroppen. Er dette noe å bekymre seg for? legen lurte på å legge meg inn til observasjon, men sa at jeg kunne gå hjem og måtte til føden med en gang dersom jeg ble kvalm eller fikk vondt i hodet... Bør jeg ringe til føden og høre hvordan de stiller seg??
~Mita~ Skrevet 18. desember 2007 #2 Skrevet 18. desember 2007 hei. så lenge undertrykket er under 100 trenger du ikke å bekymre deg, men vær var på om du får vondt i hodet, flimring for øynene, kvalm, vondt i høyre side under ribbena.. allt dette kan tyde på at blodtrykket ditt stiger, og da bør du ringe føden med en gang. ellers er den beste medisin å ta livet med ro og hvile mye. jeg fikk konstantert SF i uke 27 og er nå i uke 30. hos meg har det stabilisert seg, så jeg får fortsatt være hjemme, men er inn til kontroll 2 ganger i uka.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå