Gå til innhold

Vask av Reima

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvilke såpemidler kan jeg bruke på reimatec? Gutten min kasta opp på reimadressen sin. Etter to omganger i maskinen på 40 grader med Milo så lukter fremdeles dressen spy :(

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Je fikk beskjed da jeg kjøpte den at en ikke måtte bruke vanlig vaskemiddel, de tåler kun Milo.

Skrevet

Jeg kjøpte en brukt for å ha som ekstradress. Den lukta skikkelig kjeller. Jeg lot den henge ute i en 3-4 dager. Det hjalp masse!!!

Skrevet

Skikkelig kjedelig... Men du får gjøre som nickoline og henge den ut i kulda. Det skulle gjøre susen det!

Skrevet

I allverden.... visste ikke at det kunne være så komplisert å vaske en utedress...?

Jenta vår har Reimadress og den putter jeg i maskinen og vasker vanlig på 40 grader. Bruker vanlig Omo Color eller hva det heter....

...og hvorfor akkurat Milo... det er da ikke ull i Reimadressen??

Opplys meg gjerne for dette problemet har jeg aldri tenkt over....

Skrevet

Vask på 40 gr med Omo colour,med redusert sentrifugering.Heng på kleshenger for tørk.

Skrevet

Alle slike allværsklær skal vaskes med milo. Det er for at vanntettheten ikke skal svekkes.

Skrevet

Bør absolutt ikke bruke omo color, heller neutral feks. Ikke vaskemiddel med blekemidler ihvertfall.

Det som anbefales er nic wax sin tech wash, Har sett et skrekk eksempel av en reima tec dress som hadde blitt vasket med omo color. Lys turkis var nesten blitt lilla...

Dressen skal vaskes på vrangen.

Skrevet

Det skal ikke være blekemidler i omo color. Jeg har vasket dresser sikkert flere hundre ganger med dette vaskemiddelet og aldri på vrangen. Reima har heller ingen anbefaling om å vaske på vrangen.

Skrevet

På vaskelappen på vårs dress står det at den skal vaskes på vrangen..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...