Gjest Riga + snulla & vesla Skrevet 18. desember 2007 #1 Skrevet 18. desember 2007 Begynte å gråte da jeg så det i går, og jeg fikk ikke sove...kikka også på mange andre bilder fra Unicef. Da jeg endelig sovna var det det første jeg tenkte på da jeg våkna...det er så mange triste sjebner der ute!:-( Men bildet er av en smilende jente som heter Annalyn og som fylte 9 år den dagen bildet blei tatt: http://www.vg.no/uploaded/image/bilderigg/2007/12/17/1197927259202_4.jpg Anbefaler alle å støtte noe veldedig slik at vi kan hjelpe barn som henne!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå