Gå til innhold

Jeg bare elsker det bildet her!


Anbefalte innlegg

Gjest Riga + snulla & vesla
Skrevet

Begynte å gråte da jeg så det i går, og jeg fikk ikke sove...kikka også på mange andre bilder fra Unicef. Da jeg endelig sovna var det det første jeg tenkte på da jeg våkna...det er så mange triste sjebner der ute!:-(

 

Men bildet er av en smilende jente som heter Annalyn og som fylte 9 år den dagen bildet blei tatt:

http://www.vg.no/uploaded/image/bilderigg/2007/12/17/1197927259202_4.jpg

 

Anbefaler alle å støtte noe veldedig slik at vi kan hjelpe barn som henne!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...