M&K+Påsan <3 Skrevet 18. desember 2007 #1 Skrevet 18. desember 2007 Er det noe man bør tenke på når man flytter inn i nytt? Tenker da på eventuelt skinnsofa, unngå tepper, ikke så mye ting osv? Er en skoleoppgave ..
nickoline og supermann Skrevet 18. desember 2007 #2 Skrevet 18. desember 2007 Tja........ikke tepper, sentralstøvsuger, skinnsofa er greit, får også kjøpt middtrekk til dyner og madrasser hos NAAF. Jeg tåler ikke vaskemiddler, så vi har dampvasker. Bygger man nytt er det masse materilaer å bruke som er anbefalt av NAAF. Bla disse ferdige panelplatene.
Himmel og hav Skrevet 18. desember 2007 #3 Skrevet 18. desember 2007 Maling, lakk osv (både lukt og avgasser), ikke panelovner - fint med varmepumpe som også kan inneholde pollenfilter, møbler og gardiner som tåler rengjøring. God avtrekksvifte over komfyren, hvis man reagerer på stekeos. Men alt avhenger jo av hva man reagerer på da! Jeg har alvorlig astma, men reagerer ikke på husstøv f.eks, men i et nymalt hus kan jeg ikke være lange stunden før jeg blir dårlig!
Himmel og hav Skrevet 18. desember 2007 #4 Skrevet 18. desember 2007 Sjekk på www.naaf.no, der står det noe om hvordan man bygger sunne hus.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå