*Vetlis* Skrevet 18. desember 2007 #1 Skrevet 18. desember 2007 Bare lurte på om man i nød kunne vaske det i maskinen med milo? Fikk ikke tak i lanolin shampo i går... Å skulle ha vasket det før torsdag!!!
TrultemorM2Småtrulter+2012 :) Skrevet 18. desember 2007 #2 Skrevet 18. desember 2007 Vi har to saueskinn, og begge kan vaskes på ullprogram i maskin. Vet det står på noen at de kun skal vaskes for hånd, men jeg tror jeg ville prøvd maskin,jeg Bare pass på at du bruker ullprogrammet og milo, så går det helt sikkert bra.
Mamma'n til A&L&J! :) Skrevet 18. desember 2007 #3 Skrevet 18. desember 2007 Jeg fikk beskjed om at det milo ville ødelegge skinnet da jeg kjøpte det... Ville kanskje heller ha vaska det på ullprogram uten vaskemiddel? KJedelig om det bli ødelagt...
It's all about me Skrevet 18. desember 2007 #4 Skrevet 18. desember 2007 Jeg har alltid bare vasket mine to med Milo. Har ikke brukt ullprogram engeng siden det omtrent ikke sentrifugerer. Vasker det på skånsprogram som sentrifugerer, men ikke like mye som på det vanlige programmet. Og begge skinnene ser fremdeles som nye ut.
*♥barney♥*fødeklar Skrevet 18. desember 2007 #5 Skrevet 18. desember 2007 Jeg har brukt ullprogram og Milo - det har gått fint!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå