Gå til innhold

Leker : På rommet eller i stua?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Til nå har mine 2 hatt endel leker i en krok på stua. Men det har lett for å "balle på seg" og det blir veldig fort rotete. Jeg vet at de fleste på et tidspunkt sier at nå får lekene være på rommet, men NÅR gjør dere det?

De har rom i 2etg og trives absolutt best nede på stua. Jeg skulle ønske de brukte rommene sine mer.

Videoannonse
Annonse
Gjest Sekretøsa
Skrevet

Her er det omvent, rom nede, stue oppe. Har en kasse med litt leker i her oppe, men ho leker sjeldent med de.. og sjeldent på rommet og, igrunn

Skrevet

Mine er foressten 2 og 4 år og begge går stødig i trappa.

Skrevet

Her er hun 7 år og leker ikke på rommet sitt alene.

Travelt ja!

Skrevet

Vi har alt på samme plan, men mini foretrekker alikevel å leke i stua. Han har en krok i stua med de leken han liker best. Det fungerer veldig bra her, han er flink til å leke seg alene.

Skrevet

Må ha lekene der vi oppholder oss, og det er for det meste i stua. HAr en god krok i stua så vi kan trylle bort lekene på få minutter om vi ønsker det. Men har leker på både vårt soverom og hennes, på badet og i kjellerstua.

Skrevet

Begge deler. Jeg vil heller ha leker i studen enn at de skal bakse med de tunge lekekassene opp og ned trappen, synes det blir for skummelt. De har lego og småbiler oppe på rommet og så har de duplo, større bil, bøker, puslespill osv nede. Vi har masse kasser og en fin hylle som vi setter kassene inn i så det er fint og "voksent" ut her om kvelden (ser ikke lekene) og som et lekeeldorado om dagen ;-)

Skrevet

Har leker på rommet og i stua, men leker mest i stua da rommet

er i 2. etg.

Gutten vår er såpass liten enda (snart 2 år), så jeg syns det er greit at han leker der vi er. Vi bytter på hvilke leker vi har i stua, og prøver å ikke ha for mye på et sted om gangen. Har erfaring med at blir det for mye ting og tang, så blir det bare masse rot og ikke så mye lek med den enkelte leke.

Skrevet

Vi har kun et soverom vi da så her er dte leker i stuen.

Men vi har en liten krok som ikke syntes i selve stuen med 2 store "bøtter", fra ikea (ser nesten ut som søppelbøtter med lokk, i metall bare de er hvite, faktisk ganske pene) hvor han har lekene sine.

Jeg har støv på hjernen og hater rot så her er det alltid ryddig selv om det er leker i stuen vår:)

Gleder meg til å flytte en gang i fremtiden og få et soverom til:)

Han er 2 år om 4 mnd så er vel snart på tide:)

Skrevet

Gutten vår har rom rett ved stua. Han har likevle noe i stua. Feks en gyngehest og sklie. Vi rydder inn leker han har lekt med i løpet av dagen etter leggetid. Evt setter vi alt i en kasse utenfor døra.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...