La Perla Skrevet 18. desember 2007 #1 Skrevet 18. desember 2007 Min gutt på tre ba meg gi beskjed til nissen om at han ikke behøver å komme til oss i år. Han mente vi kunneklare å dele ut gavene selv. Han er selvfølgelig redd - stakkars, han er ikke blant de tøffeste i b yen (bare den søteste, hehe). Så nissen får litt ekstra tid på dere andre i år, siden han slipper å komme til oss, hehe.
3skatter Skrevet 18. desember 2007 #2 Skrevet 18. desember 2007 ååå digger nissen. litt beskjeden men må bort og si hva vi ønsker til jul:)
rosa og en blå Skrevet 18. desember 2007 #3 Skrevet 18. desember 2007 hihihihi... stakker.. jenta mi på 21 mnd har møtt han en gang i b-hagen.. og hun var ikke redd (utrulig nokk) -hun går og sier "nissen snill" "stine pakke me nissen" kan ikke du la en nisse bare komme med en pakke og legge den igjen i gangen eller på gresset el.. men komme ute slik at han kan se han fra vinduet? nei. kansje det bere blir verre.. ja. ny ide.. DU kan jo sende nissemora i stedet
Gjest Skrevet 18. desember 2007 #4 Skrevet 18. desember 2007 3 åringen er skeptsik og nok litt redd også vil jeg tro ;-) Men han turde, mens han så ned i gulvet, rødmet og smilte flau, å ta i mot en godtepose fra nissen på stedes årlige julegrantenningsfest her vi bor :-) 5 åringen er veldig positivt innstilt, men jeg forventer sånn halvveis at han kommer tilå avsløre nissen i år da.
*Bluberrypai*og 3 prinsesser=) Skrevet 18. desember 2007 #5 Skrevet 18. desember 2007 Jenta på 4 er helt oppslukt av jul og og julenissen. Gleder seg veldig til nissen kommer med julegaver=)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå