Gå til innhold

Hvor er alle de faste fra bim?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg husker nevnte nick fra bim ja :) Tro om noen husker meg? hehe..

Føler forøvrig også for ny mage iløpet av 2008, men spørs om samboeren er med på den da... Har prøvd å ta det opp et par ganger men han bare tuller det bort. Gleder meg iallefall til å få en til :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg var på bim jeg også, fram til juni. Men leste nok mer enn jeg skrev!

Husker så å si alle dere over her:-)

Skrevet

Jeg husker deg Malin82 og jeg mener å huske mammakine:)

Gubben her i huset sier at det blir ikke flere unger før vi har gifta oss...men jeg vil slutte på pilla i august neste år...

Snuppa her er jo bare 4mnd enda hun også, og hun skal få være alene til 2009, da kanskje dukker nr 2 opp *S*

Skrevet

Jeg er her :) Men holder for tiden til inne på FOLG istedet, et nytt forum :) Vi er en gjeng som er flyttet over dit istedet og koser oss storveis :)

adr er www.freeforum101.com/forosslittgale hvis noen er interessert :)

Og forøvrig, jeg skal IKKE ha mage i 2008 (ikke planlagt iallefall he he..), men satser på 2010, så håper noen andre er på bim på den tiden :)

Skrevet

Jeg er jo her, men jeg tror igrunn ikke jeg vanket på BiM likt med noen av dere:p

Skrevet

Jeg er her, men hadde Angell som nick på bim ;)

Skrevet

Jo-husker deg jeg:-) Rundt samme tiden som Fertila og Dodge og Ugle var det ikke det?

Skrevet

Jeg var også på BiM, med samme nick, men jeg gjorde nok neppe så stort vesen ut av meg sånn at folk husker meg :)

Skrevet

Tosofo holder til på tettinntil, det samme gjør Vintersol tror jeg, malin+1 er blitt den beryktede Malinarompompei:) Selv er jeg her under nytt nick også ja.

Utrolig trist å høre at Doffine mistet.

simsala fra bim:)

Skrevet

Merrily, du må nok ha skrevet mer enn du tror, for jeg husker deg:)

Skrevet

Husker deg også:-)

Litt ble det jo, men mest inne på 3trimester også når jeg en svært kort periode hang på BliGravid.

Skrevet

Er det meg du mener pinnekjøttet? Trodde ikke jeg hadde skrevet nok til at folk husket meg.. :D Jeg har hatt et annet nick en liten stund, men har egentlig nesten ikke brukt det..

Husker de aller fleste av dere veldig godt:)

Skrevet

Jeg var også på bim da under Thia 26.07:0) Skreiv kanskje ikke så mye, men kjenner igjen mange av nickene.

Skrevet

Jeg er også her, men vet ikke om så mange husker meg. Har vært på Bli Gravid, BIM og DIB i ...tja.... 3 år ihvertfall.

Skrevet

Klart jeg husker deg Sirkeline:)

Skrevet

Vintersol er her ganske ofte tror jeg. Hun heter vel Vintersol og Prinsessevilikke eller noe sånt. Jeg var også på BIM samtidig som mange av dere og jeg het -Liz-07.03.07. Tror jeg, husker ikke helt;)

Skrevet

Jeg var masse på BiM!!! Er masse på DiB og da men... he he... =)

Har alltid kalt meg Grorüd med ett eller annet etter.. he he.. Husker omtrent alle som har blitt nevnt her inne. Men ser lite til de fleste da!

Skrevet

Nei, nå ble jeg glad JuleMette. =) =)

Skrevet

jeg var ganske fast inventar på bim frem t.o.m september :o)

men da som

mommy-06 + sept baby

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...