Gjest Skrevet 18. desember 2007 #1 Skrevet 18. desember 2007 I går kveld, ca 1 time etter at Anniken hadde lagt seg, begynte hun plutselig å hylskrike. Jeg tok henne opp, men hun var ustanselig. Jeg har aldri hørt henne gråte så febrilsk før, og det var skikkelig ekkelt... Hun så helt desperat ut... Skiftet bleie og koste masse, men hjalp ikke. Sjekket tempen, den var fin. Hun virket ikke syk. Hun ville heller ikke ha mat. Det ga seg etter et kvarter med kos, men jeg fant liksom ikke ut hva det var. Kan hun ha hatt mareritt? Hun er 3 mnd...
It's all about me Skrevet 18. desember 2007 #2 Skrevet 18. desember 2007 Det var nok det, og det er veldig vanlig at de har det. Men et mareritt i den alderene er ikke som mareritt his voksne. De opplever så mye nytt hver dag og det kan bli litt hardt å fordøye og føre til slikt. Da kan de drømme ting som f.eks at noen tar fra dem flaska og lig. det er forferdelig nok for dem til at det kan kalles et mareritt .o)
Gjest Skrevet 18. desember 2007 #3 Skrevet 18. desember 2007 Uff, stakkar lille jenta mi, drømte nok noe sånt da ja=)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå