Gå til innhold

Flere som venter gutt som fosterlyden ligger høyt?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har fått vite at jeg venter gutt på ul.Var til legen i dag og der hørte jeg fosterlyden for første gang.Den lå på 154..synes det var litt høyt til å være gutt.Har en gutt på 7mnd og med han var jeg aldri over 148.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Min gutt ligger jevnt på 160. Gutten jeg har på nesten 2 år lå også så høyt:-)

Skrevet

Gutten min ligger også på 150/160.

Det er vel bare myte dette med høy fosterlyd=jente og omvendt..

Skrevet

Tror det gjelder senere i svangerskapet.. i starten ligger babyene våre generelt ganske høyt (husker jeg å ha lest et sted...)

Skrevet

Min lå på 124-144ca sist med min gutt!

Venter gutt nr 2 nå å ligger på 148-160pr min... Kommer ann på ungen og om den er aktiv når det måles eller om den sover=)

Skrevet

Min lille gutt ligger på 160.

Brødrene hans lå også høyt

Skrevet

jeg har en gutt og en jente fra før, måtte se i papirene fra den gang jeg gikk gravid med dem i forhold til nå. Gjenomsnitte var på begge de to andre 150 + -. Ingen betydelige forskjeller. Denne gangen er også hjertelyden på ca 150. Tror det er tilfeldig hva den blir som en tidligere skrev, kommer ann på om barnet er våkent eller ikke.

Skrevet

Tror det varierer veldig, alt ettersom hvor aktiv babyen er / nettopp har vert når det lyttes etter hjertelyden. Jenta vår lå riktignok jevnt over høyt, men så var hun utrolig aktiv hele veien også.

Skrevet

Gutten min ligger på 150!

Skrevet

Gutten min ligger på 160, og det gjorde min forrige gutt også..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...