Anonym bruker Skrevet 18. desember 2007 #1 Skrevet 18. desember 2007 Det er mye snakk om når man anbefaler å trille en nyfødt baby på vinteren. Min datter er 1 uke og jeg er litt usikker på dette. Selv om det er kaldt her på østlandet idag, betyr det ikke at det er det i morgen. Hva synes dere?
Anonym bruker Skrevet 18. desember 2007 #2 Skrevet 18. desember 2007 Mange sier at ved effektive -10 grader så er det for kaldt for babyen å være ute og trille, men ikke korte turer inn og ut av bilen. Du får nesten kjenne litt på det selv, men det ganske kaldt på Østlandet nå, så jeg ville ikke trilla lange turen med en så bitteliten en.
Tussa og Sofie Skrevet 18. desember 2007 #3 Skrevet 18. desember 2007 Hei! Gratulerer så masse!! Da min jente ble født var det vel rundt -4 da vi trillet første gang (ca 1 uke gammel) og tok da korte turer på 20 min, nå er hun 7 uker og nå som det er minus 8-9 her så triller jeg maks en times tid. Har på henne bomullsbody, sparkebukse, en liten genser over, fleecedress. Bomullslue under ull lua og ligger i lammeskinnspose. Er god og varm da!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå