kul1 Skrevet 18. desember 2007 #1 Skrevet 18. desember 2007 har dere sex hver dag? det var det som funket for oss sist gang..
*Silje*spiresnart*Prøvd.i.5år Skrevet 18. desember 2007 #2 Skrevet 18. desember 2007 Vi har prøvd annenhver dag, vær dag og bare rundt EL! Så nå veit jeg ikke lenger egentlig!
Gjest Skrevet 18. desember 2007 #3 Skrevet 18. desember 2007 Silje - har dere vært på noen form for utredning? Bare lurer egentlig - hvor lenge folk vil prøve på den naturlige måten, og når man kaster inn håndkledet og prøver de mer medisinske metodene...
*Silje*spiresnart*Prøvd.i.5år Skrevet 18. desember 2007 #4 Skrevet 18. desember 2007 Hei! Nei, vi har ikke det enda! Vi har tenkt til det etter nyttår, men håper det har klaffet før det. For hadde jo vært mest koselig om det klaffet av seg selv, uten å møtte ha utredning og div:) Klem
kul1 Skrevet 19. desember 2007 Forfatter #5 Skrevet 19. desember 2007 dere er utrolig gode som klarer å holdet på så mye:) dere fortjerner alt godt:) håper dere får enekstra julegave:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå