EnMamma Skrevet 18. desember 2007 #2 Skrevet 18. desember 2007 I menyen til høyre her finnes også mange nyttige videoklipp: http://sikringavbarnibil.blogspot.com/
-carina- Skrevet 18. desember 2007 #3 Skrevet 18. desember 2007 Utrolig bra video! Hvem har lyst til å ha setet forovervendt etter å ha sett denne videoen?
Zalinamor_Isabelle_og_Robin Skrevet 18. desember 2007 Forfatter #4 Skrevet 18. desember 2007 jeg har settet mitt forovervendt.. men da jeg så dette klippet fikk jeg frysninger.. Skal ut i bilen etterpå.. snu det!
3skatter Skrevet 18. desember 2007 #6 Skrevet 18. desember 2007 syns det er utrolig bra å legge ut sånne linker=) da kan de som ikke er så godt infomert se dette og. har sett denne før og syns det er en bra vidoe.
sandraaa87 Skrevet 18. desember 2007 #7 Skrevet 18. desember 2007 helt jævlig å se på Jeg har et bakovervendt sete og et fremovervendt sete, vil ha begge bakovervendt nå ja!! Men kan man kjøpe støttebein separert? Har hts sete, går det an å feste det uten støttebein også?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå