Happy H Skrevet 18. desember 2007 #1 Skrevet 18. desember 2007 Dette e jammen meg kjedelig, og litt trist. ringte jordmor igår pga masse vann i kroppen. fikk komme inn på sjekk, hadde 3+i protein og blodtrykk på 210/130. så då va d full gass på sjukehuset. Ligge til observasjon no, fått blodtrykksdempende medisiner og e beordret t kvile. Lille snupp i magen vokse dårlig, så de følge m oss begge to. Det verste e jo egentlig denne usikkerheten heile tio. ka vil skje og kortid? d kan plutselig forverre seg eller d kan være stabilt lenge. legene sier ho kan bli født om 2 dager, 2 uker eller mer, ingen som veit endå. eneste ei sykepleier som har sagt ho kan satse penge sine på at eg ikkje går til termin. Vi som nettop har flyttet i nytt hus og bare sku kose oss no!!!buhu... hehe...må innrømme at eg syns litt synd i meg sjøl. menså klart bra d ble oppdaget. d verste e jo så klart åvære vekke fra lille frøken på 2år. ho skjønna ikkje koffor mamma ikkje kan bli m heim. Håpe alt står fint til m dåkke andre damer her inne. kose dåkke masse med juleforberedelsene!!!!
Gjest Skrevet 18. desember 2007 #2 Skrevet 18. desember 2007 Uff, stakkar deg. Håper alt går bra for deg. Fikk du plutselig vann i kroppen? Vi og har nettopp flyttet inn i nytt hus og har stresset og flyttet mye, og de siste dagene har jeg hovnet noe sykt opp i beina,l og nå i hendene i tilegg. Har ikke vært noe før det. Får ta en sjekk... Du må ha lykke til:)
Happy H Skrevet 18. desember 2007 Forfatter #3 Skrevet 18. desember 2007 d samme skjedde m meg.. plutselig este beina ut.såg ut som en 80åring, skikkelig tømmerlegger og anklene va så tjukke eg fikk ikkje på sko.. så kom d i fingrene og ansiktet. ville nok ringt for en sjekk om eg va deg bare for å være på sikre sidn. e jo vanlig m vann, men kan og være tegn på andre ting. eg fikk i tilleg kjempe hodepine og kvalme. men trodde eg bare brygget på en influensa eller nokke for va ganske tett i nesen og..hehe..
MissUlv ~ ♥ 2 vakre barn ♥ ~ Skrevet 18. desember 2007 #4 Skrevet 18. desember 2007 nei og nei, så kjedelig da!! Og så rett før jul og bursdag også! Blir nok ikkje noke februarbaby på deg då Skjønner at det er kjipt å ikkje vete ka som skjer, men no passer dei i alle fall på deg og snuppo i magen!! Får håpe det blir bedre då, sånn at du kan reise heim igjen ein tur
Gjest Skrevet 18. desember 2007 #5 Skrevet 18. desember 2007 Skal på legekontroll til torsdag uansett, og føler meg ikke syk, så det går nok bra. Syntes det bare var så rart at det kom så plutselig, men det har nok vært litt for mye vasking og bæring og stressing den siste uka.... Håper det går fint med deg, Kjedelig nå rett før jul og alt. God bedring:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå