Gå til innhold

JAAAAAA, jeg har hørt det nå!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg vet at man anbefaler BAKOVERVENDT bilstol i bilen. Har hørt det såååååååååå mange ganger. Tror alle vet det nå faktisk. Hver gang noen spør om noe ang. bilstol, så er det alltid noen som må slenge med at "bakovervendt er best, fremovervendt er ABSOLUTT SISTE UTVEI!"!!!!!!"

Og alltid må noen slenge med ordet SELVFØLGELIG, slik som i "bakovervendt, selvfølgelig!"

Herregud, blir så drittlei slike svar, jævla perfekte mødre. Vedder på at dere alle kjører over fartsgrensa...................................

(ps, jeg har barnet mitt bakovervendt, SELVFØLGELIG!)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det optimale er selvsagt hjelm, beskyttelsesdrakt og fastspent hode. Noen burde lansere slikt tilpasset bilbruk.

Skrevet

skjønner ikke hvorfor dem selger framovervendte stoler jeg hvis det er så jævlig farlig.. ( og ja jeg har ungen min bakovervendt SELVFØLGELIG)

Skrevet

Det er vel neppe det eneste temaet som er oppe jevnlig her, så hvorfor irriterer akkurat dette deg så innmari?

Skrevet

Sikkert fordi det fortsatt er ganske liten risiko for at ungen skal stryke med i trafikken.

All trafikkatferd (og all annen atferd) handler jo om risikovurdering; fordeler opp mot ulemper. Det er garantert tryggere for oss å kjøre bil med hjelm, polstring og fastspent hode - men ulempene blir såpass lite komfort at vi tar risikoen det er å la være osv. Bortsett fra når det gjelder barn; da er det kurant å la dem ha det så ukomfortabelt som bare det, bare de er sikre. Om ungen hyler og spyr som en gris er det slett ingen grunn til å minske sikkerheten for økt komfort, må vite.

Skrevet

orker ikke irritere meg over alt heller da, bare dette.

Hi

Skrevet

Er det så vanskelig å hoppe over det du ikke gidder å lese om?

Skrevet

Jeg er overrasket over at dette skaper slik diskusjon hver gang....

Jeg har bakovervendt i hovedbil, enda det ikke er plass. I firmabil til sambo har vi forovervendt av praktiske grunner.

Det som overrasker meg enda mer er at bilsikring skaper slik diskusjon. Ser sjelden andre temaer er oppe. Har faktisk hørt om flere stygge ulykker i badekar, badegulvet, fall i trapp, brannskader fra ovn og komfyr ( feks potetvann) - har faktisk aldri hørt om noen jeg kjenner, eller bekjente av disse har barn som er skadet i bilulykker.

Og jeg er faktisk oppvokst i en genrasjon hvor barna lå i bakvinduet!!!!!!!

Selvfølgelig skal vi sikre barna våre best mulig, men synes nå det er litt hysteri ute og går!!!

Skrevet

Hvis man selv har sikret barnet best mulig så forstår jeg ikke hvorfor man skal hisse seg opp. Dette har ingenting med det å være perfekt å gjøre.

Det finnes faktisk fortsatt mange i Norges land og på internett som faktisk ikke er klar over dette. Slik er det dessverre.

http://sikringavbarnibil.blogspot.com/

Skrevet

Det tryggeste av alt ville være å la være å få barn egentlig...

Da ville de hverken krepere av å sitte forovervendt eller å gå en hel vinter uten hverken Troll eller Reima...

*gjeeesp*

Skrevet

Er det virkelig viktigere for dere å slippe å lese overskrifter om bilsikring, enn å sørge for at flere barn har en sjanse til å overleve?!

Skrevet

Diskusjonene blir forresten mye lengre enn nødvendig, siden dere absolutt må inn og argumentere og krangle istedenfor å bare la være å lese.

Skrevet

JAAAAAA, jeg har hørt det nå!!! Jeg vet at dere en gjeng dibbere som er drit lei av man anbefaler BAKOVERVENDT bilstol i bilen. Har hørt det såååååååååå mange ganger at dere er dritlei. Tror alle vet det nå faktisk, at dere er dritlei. Hver gang noen spør om noe ang. bilstol, så er det alltid noen som må slenge med at "bakovervendt er best, fremovervendt er ABSOLUTT SISTE UTVEI!"!!!!!!" og da er det ALLTID noe som sier MASER dere om dette NÅ IGJEN!!

Og alltid må noen klage over at noen slenger med ordet SELVFØLGELIG, slik som i "bakovervendt, selvfølgelig!"

Herregud, blir så drittlei slike dibbere som HI som ikke klarer å ignorere innlegg de er leie av og som er så redde for å bli oppfatta som jævla perfekte mødre.

Skrevet

når innleggene er myntet på valg du har tatt, så er det ikke så lett å ignorere og la være å komentere. Du er jo selv et bevis på det, anonym 18:14, du klarte heller ikke la være å kommentere dette innlegget, så nå møtte du deg selv i døra!!!!!!!!!!!HAHAHA!!!!!! At det går an å være så idiot!

Skrevet

Er du så lei av temaet så bør du ta det som et tegn på at du henger inne på feil forum.

(P.S. jeg har forovervendt og syns det er festligere å se poteter koke enn å diskutere hvorfor jeg har det.)

Skrevet

Hehehe. Traff jeg et sårt punkt? Jeg parodierte deg for å understreke hvordan du møter deg sjøl i døra. Hva jeg egentlig mener om ting og tang har jeg ikke sagt noen ting om - jeg bare ler meg ihjel av ironien i innlegget ditt. Med tanke på at du glipp av poenget her, såkan vi jo diskutere hvem som er idioten her (gjerne med flest mulig utropstegn og STØRST MULIG BOKSTAVER, som jeg ser du gjerne bruker i mangel på gode argumenter).

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...