Gjest Skrevet 18. desember 2007 #1 Skrevet 18. desember 2007 Huff, ser ikke ut som om det skjer noe her... skulle egentlig til svogeren min men han måtte på jobb. så svigerinnen skal være hos foreldrene sine. Svigers skal til naboene som vi ikke kjenner, mamma og de skal bort... Vi er invitert på fest og kunne selvfølgelig latt svigers ha anniken men jeg vil ikke ha barnevakt første nyttårsaftenen hennes, hvis hun blir redd for rakettene og sånt... Lurer egentlig på om jeg skal sende sambo på fest alene og bare ta en vanlig kveld meg og anniken jeg... Så får ihvertfall han kommet seg ut litt... KJipt dette her=(
Gjest Sekretøsa Skrevet 18. desember 2007 #3 Skrevet 18. desember 2007 Nei si det.. VI skulle ha et vennepar på besøk, men nei, hun er lagt inn på sykehuset, og slipper nok ikke ut med det første. Har tenkt og høre med mannen hennes om han vil komme likevel, og ta med dattera... Også kommer broren min til oss, da mamma er på vestlandet. Håper det blir bra, jeg skal få ring på finger'n og greier ;o)
Bibi m/2 nå (",) Skrevet 18. desember 2007 #4 Skrevet 18. desember 2007 Vi skal bare være på terrassen og ha stjerneskudd. Jeg er redd raketter Men vi kan se byen og fra leiligheten min, så det er en flott utsikt =) Og seff god mat , sannsynligvis restene fra julemiddagen =) God jul jenter =)
KineMor ♥C&M&O♥ Skrevet 18. desember 2007 #5 Skrevet 18. desember 2007 Skal til mamma og pappa:) Der får vi servert kalkun, namnam
Gjest -<<- Skrevet 18. desember 2007 #6 Skrevet 18. desember 2007 Lage mat og stresse litt, vil jeg tro. Vi innså at vi hadde kommunisert litt dårlig da vi talte opp og oppdaget at vi hadde invitert noe slikt som femogtjue personer på middag litt sånn langsmed. Men det blir sikkert bra. Så dra trøtte unger ut for å titte på ulovlige raketter som forbausende mange mennesker sender opp selv om det visstnok er forbudt her. Gjerne moralisere litt.
Gjest Skrevet 18. desember 2007 #7 Skrevet 18. desember 2007 Pila: du tar deg vann over hodet med all stressinga og moraliseringa.
Gjest Skrevet 18. desember 2007 #9 Skrevet 18. desember 2007 Ja. man skal kose seg også=) Men versågod, slit deg ut=) (aner jeg litt dårlig samvittighet fra meg selv, som aldeles ikke er perfekt husmor? )
Gjest -<<- Skrevet 18. desember 2007 #10 Skrevet 18. desember 2007 Ingen planer om å slite oss ut. Gjestene får pent ta med litt av maten. Klart det blir koselig. Kalkuntilbereding er forøvrig verdt stresset det automatisk medfører. Og å moralisere over alle de femtenhundre apekattene i parken som mener regler om at rakettoppskyting innenfor ring 2 gjelder alle andre enn dem selv, og at de takler det utmerket etter en fem-seks akevittsipper og et par juleøl - for det må jo til, koster meg ikke en kalori. =)
Gjest Skrevet 18. desember 2007 #11 Skrevet 18. desember 2007 Nei da så=) Moraliseringen er jeg forsåvidt meget enig i. noen olk burde skamme seg.
Fantasiløs m/ 2 vakre gutter Skrevet 18. desember 2007 #12 Skrevet 18. desember 2007 Lurer på å be mamma og pappa, og svigers hit til oss..
hit og dit Skrevet 18. desember 2007 #13 Skrevet 18. desember 2007 Med sannsynligvis ein eksamen andre januar så blir det lite fest. Har ikkje tenkt på nyttårsafta enda ein gang. Det blir sikkert ein avslappande kveld med nokre venner og så kikke på rakettene fra terassen. Skulle gjerne gått til byn for å kikke, men det er for mange fulle folk og kinaputter o.l. gatene til at eg våger det. Eg er redd nok i ungarn sine gater på afta uten beibissen, her er det galskap!
mamma >to gull Skrevet 18. desember 2007 #14 Skrevet 18. desember 2007 Er invitert på fest hos noen venner i oslo og da må evt mamma og pappa ha minsten. Men jeg har egentlig ikke så veldig behov for å dra på noen fest jeg.Tenker litt som deg at jeg vet jo ikke om han kanskje våkner om natten og blir redd og da er det så fælt om vi ikke er der.. Vennene våre sier at vi kan jo ta med gutten vår (han er 8 mnd), men det er uaktuelt å ha med han i en leilighet på 60 kvm så skal han sove i et rom ved siden av stua for så å ta taxi med han hjem om natten..de tror tydeligvis at det er så greit med en på 8 mnd. Gleder meg til de får barn..hehe, så får de kanskje et annet syn på det...:-) Så tror vi kanskje ender opp med å være sammen med mamma og pappa som sikkert skal være sammen med søsteren til mamma og familien... Nyttårsaften er veldig lite viktig for meg, så for min del kan sambo og jeg kose oss alene med god mat og vin ..:-)
Lisa & lille Noah<3 Skrevet 18. desember 2007 #15 Skrevet 18. desember 2007 Vi skal bare være hjemme vi, Noah, samboeren min og meg. Var det i fjor også, var veldig koselig:) Lager god mat,kalkun, med poteter, fløtesaus og grønnsaker, og god dessert. Setter frem masse godis på bordet og ser filmene som går på tv:)) Aldri i verden om jeg drar ut på nyttårsaften, kunne godt ha vært sammen med venner men de fleste reiser bort, og de som er igjen er kun opptatt av å drikke mest mulig, null interesse av det gitt.. Vil være sammen med nurket mitt jeg, og samboeren min, de som er vikitgs for meg i hele verden.) trenger ikke masse folk for å gjøre nyttårsaften koselig, kommer ikke ann på mengden men kvaliteten;0)
Bæ bæ lille lam:)™ Skrevet 18. desember 2007 #16 Skrevet 18. desember 2007 Jeg skal på fest:) Først er det middag hos mormoren min,og der blir gullet resten av natten:)
Gjest Riga + snulla & vesla Skrevet 18. desember 2007 #17 Skrevet 18. desember 2007 På fest med venninnegjengen!:-) Har faktisk aldri festa med dem, for de drakk ikke før jeg blei gravid. Men nå drikker både jeg og de, så da blir det fest!
PrincessEleanorღLeah 24.07.07ღ Skrevet 18. desember 2007 #18 Skrevet 18. desember 2007 Vi skal på hyttetur m 20 venner fra 29.12 til 01.01. og vi er eneste m barn...men vi skal ha egen hytte da, så d går nok strålende...både min bror og sambo sin bror skal være m da, så snuppa får jo både oss og sine to onkler der Gleder meg
*Rutletutt* Skrevet 18. desember 2007 #19 Skrevet 18. desember 2007 Vi pleier å være sammen med noen vennepar av oss som har barn på samme alder - og det skal vi i år også - kjempekoselig:o)
Gjest Skrevet 18. desember 2007 #20 Skrevet 18. desember 2007 Vi skal være hjemme, det kommer et vennepar og jeg skal lage god mat, det blir dessert og godis på bordet om kvelden. Lurte på om jeg skal lage indrefilet med bakt potet og tilbehør...er ikke noe spesiellt glad i kalkun. Tror det blir en hyggelig nyttårsaften som snuppa kommer til å sove vekk, hehe
nickoline og supermann Skrevet 18. desember 2007 #21 Skrevet 18. desember 2007 Vi gjør som sist år. Inviterer venner hit. Foreløig er det to vennepar som har takket ja. Holder forsåvidt!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå