Nemofish Skrevet 18. desember 2007 #1 Skrevet 18. desember 2007 Hei! Leste i et annet innlegg her at du pumper og gir på flaske. Ser ut som jeg også må gå for det framover, for nisseprinsessa vil ikke ha pupp på dagen lengre. Men lurte bare på hvor mye du gir i døgnet?!?! Aaaner ikke hvor mye hun skal ha. Hun er 8 mnd da...
♥lurelure♥ Skrevet 18. desember 2007 #2 Skrevet 18. desember 2007 Hei! Min gutt er ikke så gammel da, bare 7 uker..... Men han drikker ca 130 ml hver gang, ca hver 3 time. Han sover 6 timer i strekk på natta og drikker gjerne litt mer om morgenen. Og litt mer når han har bæsjet:) Må si det er ganske travelt og slitsomt, men hva gjør en ikke for disse små Jeg pumper meg hver 6 time (ellers blir det melkespreng) og får ut ca 250 ml hver gang. Har to pumper så jeg tar begge samtidig. Sparer mye tid så det er verdt det:)
Nemofish Skrevet 18. desember 2007 Forfatter #3 Skrevet 18. desember 2007 Ok, da er det kanskje litt vanskelig å sammenligne... Jenta her er sikker mye mer aktiv, men samtidig får hun jo fast føde også... Vanskelig dette gitt! Kan tenke meg det er slitsomt ja, men det er jo supert for gutten din at du gjør det!!! Kjempebra! Skal prøve jeg også! Takk for svar!
♥lurelure♥ Skrevet 18. desember 2007 #4 Skrevet 18. desember 2007 Ja, blir litt vanskelig. Men kanskje noen andre er i samme situasjon:)
Anonym bruker Skrevet 18. desember 2007 #5 Skrevet 18. desember 2007 Venninnen min sin 7 mnd gammle jente drikker ca 750ml i døgnet. ca.250ml til hvert måltid (3måltid) (får vann noen ganger da..)
Nemofish Skrevet 18. desember 2007 Forfatter #6 Skrevet 18. desember 2007 Ok. Mm altså, ikke mme? Takk for svar! )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå