Anonym bruker Skrevet 18. desember 2007 #1 Skrevet 18. desember 2007 Sambo har i dag vært hos legen å sjekket føflekker. Mye pga jeg maste om at jeg ikke likte utseende på en. Legen fjernet den + en til...som han sa han ikke likte utseende på. Nå har jo dumme meg vært å sett på nett, og det er jo ikke oppløftende lesing. Er det noen som har erfaring fra dette, og evt vet hvor lenge en må vente på svar fra de han fjernet i dag? Kan noen evt legge ut på skravle...da jeg ønsker å være anonym i dag...
Gjest Skrevet 18. desember 2007 #2 Skrevet 18. desember 2007 har selv fjerna 3 føflekker som legen ikke likte utseende på.. store utstående og nesten svarte.. han sendte dem til kontroll og det var ikke noe galt.. ta det helt med ro du.. er nok ikke noe galt.. men huske selv at det var kjempe fælt og sitte i en ukes tid og vente på resultatet..
Anonym bruker Skrevet 18. desember 2007 #3 Skrevet 18. desember 2007 Tusen takk for raskt svar.... Godt å høre noen som har erfaring fra dette, og at det ikke trenger være farlig:)
Gjest Skrevet 18. desember 2007 #4 Skrevet 18. desember 2007 er sjelden det er farlig.. håper du blei litt beroliget i alle fall. det som står på nettet og sånn er nesten alltid det verst tenkelige som kanskje kan skje.. lykke til til mannen din i alle fall og håper alt går bra:)
Anonym bruker Skrevet 18. desember 2007 #5 Skrevet 18. desember 2007 Ble litt roligere ja:) Var ikke så mye positivt å finne på nett, så fikk jo nesten panikk her, men,men. Tusen takk, så får vi bare krysse fingrene!
Meg og bøllegutta!! Skrevet 18. desember 2007 #6 Skrevet 18. desember 2007 Jeg fjernet 2 føflekker for 3 uker siden. den ene var stor og utstående og brun. den andre var liten,ikke utstående og nesten svart. Legen trodde ikke det var noe galt , men fjernet de for sikkerhetsskyld. Tror de det er noe galt sender de deg til hudlege..... HVis det er noe galt får du nok svaret iløpet av en drøy uke, men sannsynligheten for at det er noe galt er forsvinnende liten.......... Jeg fikk svar etter drøye 2 uker og alt var normalt!!! Slapp av! Det går bra : ))
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå