nn86 Skrevet 18. desember 2007 #1 Skrevet 18. desember 2007 Hei hei Nå skal jeg ha mensen om ikke så lenge og jeg føler alle graviditest symptomer (så å si) hater dette her. vil ikke ha for store forhåpninger for det er så lett å la seg rive med når det er noe man har så lyst på som ett barn. men allikevel så sitter jo håpet der da:) Noen som vil ta følge som har ikm uke 52? Hører gjerne fra andre også! =) Sender masse babystøv til dere alle!!!!
Erle vil ha perle Skrevet 18. desember 2007 #2 Skrevet 18. desember 2007 Hos meg florerer det også med falske symtomer- jeg har tilogmed blødd litt neseblod! sluttet med prevensjon for 4 uker og 2 dager siden, og hadde en merkelig mens for ca 3 uker siden, så jeg får vel kjøpe meg en test iløpet av uken... Er bare i første pp, så jeg prøver å ikke ha noen forventinger, men det hadde jo vært en fin julegave da =)
nn86 Skrevet 18. desember 2007 Forfatter #3 Skrevet 18. desember 2007 Ja det hadde vært verdens beste julegave! når har du ikm? Jeg har 24, men klarer nok ikke vente med å sjekke;) Har ømme bryster vondt i magen Kvalme metallsmak i munnen osv osv. men har alltid dette (unntatt metallsmaken, den stusser jeg litt på) Åh jeg håper vi klarer det denne mnd! Alle fortjener en positiv graviditetstest uansett hvor lenge man har prøvd:) Er selv i 14pp men jeg har vansklig for å bli gravid pga endo. Men alt håp er jo ikke borte da:)
Janni85 Skrevet 18. desember 2007 #4 Skrevet 18. desember 2007 ja jeg har ikm den 25 er litt spent...har hatt ganske øme bryst men ikke noe annet...håpe håpe er inne i 16 pp..har hatt en exu for 6 månder siden og håper! men som du skriver babyklar 10 alle fortjener en positivtest uansett kor lenge ein har prøvd...
Gjest Skrevet 18. desember 2007 #5 Skrevet 18. desember 2007 Hei på dere! Godt å høre det er flere som blir sprø av disse mulige eller skal vi si umulige (!) symptomene! Jeg har IKM på julaften av alle ting, og enten blir det verdens herligste julegave, ellers blir det en gigantisk nedtur.... Er i vår sjette pp, og mista en etterlengtet spire i begynnelsen av oktober. Jeg har nok ikke de symptomene dere beskriver, men har så innmari luft i magen... Lite morsomt symptom i grunn...! Og de par siste dagene har jeg flydd som en strikkball på do, tisser hele tida! Det var slik det startet med vår førstefødte også, men er så redd for å legge altfor mye i det, så prøver å la vær, men det er neimen ikke lett! ******************************************************************************************************************************************************************** Babystøv til oss
nn86 Skrevet 19. desember 2007 Forfatter #6 Skrevet 19. desember 2007 Hei hei Janne og miemamma! Tusen takk for svar!! vi får ta følge de laaange dagene vi da, har jo ett håp men vil jo ikke skffe meg selv alt for mye heller. er skikkelig dritt egentlig å ha julaften for det er som du skriver Janne : enten så blir det en skikkelig bra dag eller en skikkelig skuffende dag. Skjønner akkurat hva du mener Miemamma. Jeg vil jo ikke leite etter symptomer men tar meg selv i å tenkte når det er etc at: hmm, er ikke det ett symptom da? uff, jeg driver meg selv til vannvidd!! Ønsker dere hvertfall masse lykke til!! vi skal klare det!!! ***Masse babystøv til dere alle***
isi* med liten januar spire!! Skrevet 19. desember 2007 #7 Skrevet 19. desember 2007 Jeg har IKM 23/24 des. Helt forferdelig å vente. Er full i symptomer men er redd jeg bare lider av litt influensa slik mange andre av Bergens befolkning gjør. Dere har helt rett. Vil ikke kjenne etter likevel gjør du det. Vi er i 5pp og en liten spire er veeeeldig veeeldig velkommen!!! Kjenner dere mye? Tørr dere teste før julaften???
nn86 Skrevet 19. desember 2007 Forfatter #8 Skrevet 19. desember 2007 Jeg føler at jeg har så mye men vil jo ikke være for positiv heller. koselig om vi kan holde følge vi også. Jeg lurer på om jeg skal teste på fredag;) noen av dere som skal teste før?
isi* med liten januar spire!! Skrevet 19. desember 2007 #9 Skrevet 19. desember 2007 Ja kjempe kos viss vi kan holde følge babyklar 20!!! Ingen av mine nære venninder somer klar for barn enda. De vil være heeelt ferdige med studiene først, men for oss passer det nå!!! Er så deilig å ha en hjemme som ønsker det mye også!!! Noen andre som har detslik?? Jeg er utolmodig som bare det. Vi skal ut å kjøpe test etterpå. Egentlig vente til helgen, men redd for at det blir en test i morgen. Er litt i tvil om jeg skal vente til julaften eller ikke. Er redd for at den dagen jeg tester å det blir pos. så kommer jeg til å være helt i hundre. Vi vil egentlig vente til vi går inn i 2.tri med å fortelle det til noen pga så mye som kan skje... Å det blir kanskje vanskelig å holde seg på selveste julaften da. MEN er veldig sikker på at det er bare i mitt hode denne gangen =(. Godt å ha noen å "prate med" her da!!! Noen andre som skal teste påselveste julaften??
Lady`83 Skrevet 19. desember 2007 #10 Skrevet 19. desember 2007 Hei alle sammen;) Jeg har ikm den 29 des...er en stund til enda,så blir ikke noe testing på meg;) Tenkte å prøve å vente med den testingen..men kjenner jeg meg selv rett blir det sikkert før ikm!!! Jeg har ikke fått noen symptom enda,men regner ikke med at egget har festet seg enda engang så da skjer det ikke stort....Når fikk dere symptomer da?Håper på å kjenne noe snart da;)
isi* med liten januar spire!! Skrevet 19. desember 2007 #11 Skrevet 19. desember 2007 Jeg har ikke testet noe enda men tror kanskje ikke at jeg er gravid. Men håper såå fælt!!! Jeg har siste uken nå før ikm kjennt kvalme, skjelve og svettebyer. stikkinger i magen og kjempetrøtt.... Har du prøvdlenge? Masse lykke til til deg, og får håpe du får ett veldig godt nyttår!!
lioevr- Verdens lykkeligste Skrevet 19. desember 2007 #12 Skrevet 19. desember 2007 Jeg har IKM på nyttårsaften jeg da Siste dager i uke 52. Krysser fingrene for at vi virkelig får noe å feire Hadde el på søndag, så er litt tidlig med symptomjakt her, men traff skikkelig blink på el iallefall
Lady`83 Skrevet 19. desember 2007 #13 Skrevet 19. desember 2007 Takk takk...masse lykke til dere oxo=) Jeg fryser så fælt om dagen jeg at,men det er jo veldig kaldt oxo så vet ikke helt...syntes det er så rart jeg har så lav temp om dagen da 36.1...har hatt ganske lav i noen dager... hmm... var ikke sånn forrige månde...da gikk den opp etter el..Dette er vår 3pp(2 ordentelige)...så har ikke prøvd lenge... Men tror dere ikke det er litt tidlig for meg å lete etter symptomer hvis jeg hadde el på lørdag???!!!
Gjest Skrevet 19. desember 2007 #14 Skrevet 19. desember 2007 Hei på dere Dette begynner jo å bli en riktig så hyggelig tråd Jeg klarer IKKE å la være å LETE etter symptomer jeg asså!! I dag var jeg ikke så oppblåst, og egentlig var det ganske digg, men så begynte jeg å tenke "Å NEI!" - kom tilbake luft...hi, hi!! Blir rett og slett litt rar i hodet av dette her!! Angående testing skulle jeg virkelig ønske jeg var så viljesterk at jeg klarte å la vær, men er redd det ryker en her på fredag.... Hvis jeg er så heldig at det kan ha klaffa denne gangen, vil jeg gjerne vite det før julaften, så det får tid til å synke litt inn før vi skal være sammen med familien. Også har jeg en drøm om å kunne pakke inn en positiv test å gi til sambo sent lille julaften. Vi har laget oss tradisjopn på at vi åpner en liten ting sammen bare vi da, og hva hadde vel vært bedre enn en slik gave???? Spørsmål: Er dere sultne??? Herre min hatt, jeg har vært så til de grader sulten / lysten på et eller annet de siste dagene. Men det er da vel altfor tidlig?? Tvi, tvi jenter
nn86 Skrevet 19. desember 2007 Forfatter #15 Skrevet 19. desember 2007 Hei kommende mødre! Veldig gla jeg starta denne tråden, da vet jeg at jeg faktsik er litt normal. Har skikkelig lyst å få en positiv test før julaften det hadde jo vært en fantistisk julepresang til fam, men nei, jeg vet ikke helt, er jo forferdelig kjedelig hvis noe skulle gått galt også og så fortelle alle det igjen. hmm ikke lett det der, men krysser alle fingre og tær. Puppene mine blir bare verre og verre, hater trapper hvertfall, føles ut som jeg har ti kilo stein i hver av dem, og brystvortene er bare skikkelig vonde,. Nei nå kom det mye symptomer, uff, tenk hvis det bare er falskt, men da håper jeg jaggu noen av dere andre kommer over til 1. tri.. Tvi tvi damer!! Dette skal vi klare:) *****Klem og babystøv******
Linda <3 Ali Skrevet 20. desember 2007 #16 Skrevet 20. desember 2007 Sliter med disse falske symptomene selv jeg...er redd det er mere ønsketenkninger enn symptomer=(Har trodd å, å blitt skuffet før...men har nå:Ømme bryster Murring/Spreng/rar følelse i nedere del av magen(Vanskelig å beskrive) Kvalme/svimmelhet(Ikke bare om mårran,men kan komme til alle døgnets tider) Må tisse OFTE. Sulten HELE tiden.osv.. Er også redd jeg ikke ken bli gravid, siden jeg er overvektig...noen som har erfaringer rundt dette, så er jeg veldig gal for å høre fra dere... GOD JUL=)=)
isi* med liten januar spire!! Skrevet 20. desember 2007 #17 Skrevet 20. desember 2007 Hehe deilig å høre omflere som er blitt baby-kokko og ikke bare meg.Desverre så var jeg hos legen idag (turte ikke å spørre etter noen graviditetsjekk siden jeg ikke har ikm førsøndag/mandag) og han bekreftet influensa, så jeg stoler ikke mye på de der symptomene mine og tror heller det er hjernen min som spiller meg ett puss tihi... En neg test idag. Åh det var en god ide... kanskje jeg skal herme litt etter deg. å ta en cb digital å er dn positiv pakke den inn til han :-D... Selv er jeg ikke overvektig, og tror ikke overvekt skal ha noen direkte inflytelse på hvor fruktbar du er. Men jeg er vel kanskje ikke den helt rette til å svare på det.... Håper veldig for din skyld åfor alle her at det klaffer nå i julen da!!!! Ps. jeg også er suuuulteeeen!!!
nn86 Skrevet 20. desember 2007 Forfatter #18 Skrevet 20. desember 2007 hei hei! nå er det ikke lenge igjen til julaften, den store dagen!!! Er så utrolig takknemmlig for alle som har skrevet på innlegget mitt! Trodde en periode jeg var utrolig hysterisk og en smule gal, men det er ikke bare meg :D Tror egentlig jeg ikke er gravid men håper så inderlig, har endo så er ikke så lett for meg, men det kan jo skje:) Er heller ikke sikker på hvor mye overvekt har å si, men uansett så håper jeg du klarer det denne mnd:) jeg håper vi alle klarer det, tenk så kos å holde følge gjennom alle tri sammen:D:D I natt så var jeg så fysen på etc at jeg begynte å spise ting jeg egenltig ikke liker. uff. . jaja.. Snakker vel for alle her når jeg sier: BARE DRA PÅ FERIE TANTE FAENSKAP! VI TRENGER DEG IKKE!!!!!!! puh, det var godt å få ut:) go juleklem til dere alle kommende mødre:)
isi* med liten januar spire!! Skrevet 20. desember 2007 #19 Skrevet 20. desember 2007 hehe fornuftig sagt babyklar.... Forbanna røde dritt.... Vil ikke se deg på leeenge... Jeg er blitt så kokko, at 5-halvseks i dag tidelig var jeg oppe på do å da måtte jeg teste.... vekket sambo å alt heehe.... Ja kjempe flott at du skrev det!!! Så føler jeg ikke at det er bare meg som kjenner alt for godt etter i kroppen. Stakkars babyen når den kommer ut... hehe kommer til å bli sågodt passet på som bare det Ha en goood dag og håper det blir søte septemberbarn på oss alle!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå