Anonym bruker Skrevet 18. desember 2007 #1 Skrevet 18. desember 2007 Datteren min på 10 mnd. har hatt diarè i 3 dager nå. Hun er i fin form og spiser som normalt. Noen tips om hva jeg bør gjøre? Kontakter jeg legen sier hun nok at det går over.. Lurer på om hun reagerer på noe.
samboer87 Skrevet 18. desember 2007 #2 Skrevet 18. desember 2007 tror nok det er ganske normalt nå som det er så mye nye ting barna våre spiser osv gutten min er 11 mnd og hatt en del diare han oxo bare pass på å gi henne mye væske å drikke helst vann og skift bleie så fort du merker det en salve jeg anbefaler er sebamed sin spesial salve for såre rumper:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå