Anonym bruker Skrevet 18. desember 2007 #1 Skrevet 18. desember 2007 Er det noen som kan fortelle meg hva jeg må passe på å søke om med tanke på fødselspenger etc.? Når er evt frister?
amk1 Skrevet 18. desember 2007 #2 Skrevet 18. desember 2007 du må sende en søknad til arbeidsgiver og en til nav. Lurt og bestille time der, for og få svar på det en lurer på. Arbeidsgiver vil gjerne ha søknaden så raskt som mulig, så har de god tid på og skaffe vikare.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå