Gå til innhold

bakteriell vaginose, er det farlig?

Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg har hatt dette to ganger, blitt behandlet begge ganger, men får det igjen hele tiden (er vel det de kaller sånn fisklukt?) leste innlegg her for lenge siden om at det var ei som hadde hatt en senabort pga dette. Har denne fisklukten hver gang vi har hatt sex..noen som veit svaret på dette?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hørest ut som kanskje din bedre halvdel er årasken til din bakterielle vaginose?

Kanskje du bør sende han på en sjekk? Eller gi han et kurs i renhold!

Skrevet

niks er ikke han sin skyld, han har vært på sjekk og vi har pratet med legen om det, og det er pga ph verdien i underlivet mitt, så der fikk du den..var ikke det jeg lurte på heller...så du hadde ikke behøvd å svare på det da vettu...

Skrevet

Beklager, skal ikke svare deg mere jeg!

Det virket som du mente jeg var frekk her, selv om jeg bare skulle hjelpe deg

!

Med de kliniske opplysningene du oppgav var det en selvfølge å tenke på partneren først!

Jeg gav deg et faglig råd faktisk, og å legge ut hvorvidt bakteriell vaginose er farlig eller ikke gjør ikke jeg på et forum som dette!

Det får din egen lege sørge for å gjøre!

Skrevet

beklager, men det virket som om du mente frekt til meg, jeg leste det på en frek måte hvis du skjønner..det er så mange anonymo som svarer på en frekk måte, så det var vel bare det jeg trodde da..så bekalger at jeg trudde det:) så hvis du mente det godt å takk for svaret da:)

Skrevet

Hei HI.

Jeg kan ikke tenke meg at bakteriell vaginose er noe farligere enn en soppinfeksjon. At den du har hørt om har hatt en senabort kan ha helt andre årsaker enn akkurat dette. Det er ganske vanlig å måtte "skylde" på noe hvis man aborterer. Noen tror det kommer av maten de har spist, eventuelle medisiner eller diverse diagnoser. Den mest sannsynlige årsaken til at man aborterer er at det er noe galt med fosteret og det behøver ikke å ha noe med hva man putter i seg eller ikke, eller om man har en eller annen infeksjon. Men hvis du er ordentlig bekymret for dette vil jeg anbefale at du snakker med lege/jordmor. Det er ihvertfall ikke bra for fosteret med stress...

Lykke til!

Skrevet

Hei.

takk for svaret, det er ikke sånn at jeg sitter å bekymrer meg over det heldigvis. jeg tror og det er pga feil med foster, men jeg måtte bare spørre siden jeg lurer på masse nå, er førstegangs gravid så..hehe..

takk:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...