Gå til innhold

Hva tenker mannfolkene deres om dib?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hehe mannfolket mitt har lenge vært nyskjerrig på hva det egentlig er som foregår her på dib.. han har nesten sett på det som noe mystisk og hellig... hehe=) så jeg viste han skravlesiden en vanlig dag da...

Var noe sånt som dette:

Billig alternativ til reima?

Hvordan få ungen min til å sovne?

Hva skjer? jeg har røde prikker rundt navlen og vondt i hodet.

Hva syns dere om fising?

Åssen bleier bruker dere på ungene?

osv osv osv...

Og han var helt imponert over alle spørsmålene, og at man faktisk fikk svar på så mange rare ting folk lurte på.

Så viste jeg han hvor mange som var innlogget da... 1500 stk!!! hehe helt vanlig det sa jeg. Han ble helt forskrekka han...

Så hver gang han lurer på noe nå sier han "Kan du ikke spørre på dib da, der er det jo alltid noen som vet, uansett hva man spør om".

Kanskje jeg skal få han til å bli dibber også=)

Videoannonse
Annonse
Gjest Sekretøsa
Skrevet

Sambo bare ler av dib, men han er nok litt imponert ja ;o)

Han hauser jo rundt på ymse forum han også, men jeg sier bare at alt man trenger er DIB! Ingen over, ingen ved siden! :o)

Skrevet

Tror han synes det er en gjeng med kaklekjerringer - og det er vi jo også ;o)

Skrevet

Hehe.. Han sier bare "herregud,er det skravlesiden igjen?" Men av og til kommer han snikende ved siden av meg i sofan og kikker på om det er noe interessant...liksom heelt tilfeldig... ;) Tror de er litt nysgjerrige også... Min datter sier bare "e du på feeisen (facebook) igjen nå mamma??"

Skrevet

Eksen min kaller det for nymotens syklubb:)Bare masse skravling,litt alvor og litt krangling:)Men han er imponert også,og har bedt meg spørre om div ting her inne.

Skrevet

1. Min mann mener at jeg kaster bort tiden min her inne.

2. De færreste her har noe å tilføre meg.

3. At det han har lest her inne tilsier at dibbere er mindre intelligente, lavere utdannet, mer fjollete og dumme enn gjennomsnittet av den norske befolkning.

Skrevet

Sambo bare rister på hodet og ser på tv. Han synes vi alle her inne er teite som gidder i skive her inne.

Inkl. meg :(

Han synes jeg heller skal lage mat og kose med han.. hehe tulling

Skrevet

at de aller fleste her inne er stokk dumme..

Skrevet

Faktisk har mannen min også bedt meg om å spørre om ting her inne. Spessielt ting jeg eller han ikke klarer å google selv.

Man får jo som regel svar da.

Skrevet

Vel for å være helt ærlig så synes han at de fleste her inne er en gjeng idioter til fårskaller som ikke har lært seg hvordan man tenker. Dette utifra mange innlegg jeg har lest for han.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...