Anonym bruker Skrevet 18. desember 2007 #1 Skrevet 18. desember 2007 Jeg hadde i går noe rennende, kan man kalle det glans i trusa. Det var ikke type utflod, ikke så tjukt. nok til at det gikk gjennom trusa. lys farge. Er i uke 29 nå. Kan dette være evt at jeg lekker fostervann? Burde jeg sjekkes? Har ikke merket noe til det i dag! Takk for svar.
Plopp Skrevet 18. desember 2007 #2 Skrevet 18. desember 2007 Först måste jag säga att jag tycker du ska ringa föden, så kan de avgöra om du skall sjeckas eller inte. När det är sagt så kan jag berätta att exakt samma sak har hänt mej. jag trodde att vattnet gick, eller att jag läckte, så jag ringde föden. Hon frågade massa frågor och till slut bestämde hon sej för att det var bäst med en sjeck. Det var inte fostervatten utan bara massvis av blankt utflod.
Stolt mamma=) Skrevet 18. desember 2007 #3 Skrevet 18. desember 2007 jeg har også tilsvarende. er det vanlig med mye mer utflod?
Anonym bruker Skrevet 18. desember 2007 #4 Skrevet 18. desember 2007 Tror det er vanlig med mer utflod nå. Men utflod pleier å være tykkere?!!! I alle fall min erfaring. Men mye rart som skjer med kroppen i denne perioden!! Tror det er lettere å få sopp også!! Ja, vi kvinner skal slite med mye:)
Plopp Skrevet 18. desember 2007 #5 Skrevet 18. desember 2007 ja visst är det vanligt, både med tjockt och tunt utflod!! Det är också lättare att få sopp. Men vissa läcker ju faktiskt fostervatten, även om det är väldigt ovanligt. Så jag tycker man ska ta en telefon till føden. det är ju bara en telefon, inte så att man kommer inflygande med ambulans eller nåt.... ;-)
Labambie Skrevet 18. desember 2007 #6 Skrevet 18. desember 2007 Når jeg var på UL nå før helga,spurte jeg faktisk hu jordmora om akkurat det der.. For jeg følte at jeg kanskje lakk noe.. Og hun sa at det ikke var fostervann (fra meg iallfall) men at utflod gjerne blei veldig tynn i svangerskapet,og kunne komme ut støtvis.. Så da er det jo ikke greit å vite. Hehe
Gjest VerdensHeldigsteMamma Skrevet 18. desember 2007 #7 Skrevet 18. desember 2007 Ring føden, det er gjort i en fart å sjekke om det er fostervann eller utflod. Jordmor tar en PROM-test som hun får svar på i løpet av et par minutters tid.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå