Gutt 2010 + jente 2007 Skrevet 18. desember 2007 #1 Skrevet 18. desember 2007 Har ei frøken på8 mnd som de siste ukene har vært veldig vanskelig å få i pupp, har ikke tid. Samee hvor jeg ammer også, vil bare ikke. Også prøvd nesespray får å se om det var utdrivingen. Vurderer nå å gå helt over til erstatning, mitt spørsmål da er hvor mye erstatning bør hun få iløpet av dagen. ? Hun spiser som følger : Frokost : Grøt av 180 ml / vann Lunsj : Brødskive / fruktmos / vann Middag : Middagsglass / vann Kvelds : Grøt av 180 ml / vann
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå