S.J.E.F.E.N Skrevet 18. desember 2007 #1 Skrevet 18. desember 2007 Har dere no tips isåfall til vannflaska, nå som det er 10minus hele tiden fryser vannet med en gang er ute å skifter det 3 ganger om dagen men ser ikke ut til at han har fått i seg no i det hele tatt
Stratos med 3 barn Skrevet 18. desember 2007 #2 Skrevet 18. desember 2007 Ullsokk rundt hjelper bittelitt. Eller gjør som jeg, for jeg har gitt opp det vann greien. Lag uteområde til de, altså slik at de kan base og spise av snøen Min gravde seg i tillegg ut av sitt uteområde i sommer, så nå går han løs. Fungerer helt utmerket
Lisa & lille Noah<3 Skrevet 18. desember 2007 #3 Skrevet 18. desember 2007 Vi hadde vår kanin ute når han levde (døde for 2 mnd siden men var 12 år stakkars) Vi kjøpte sånn lampe som hang over buret hans, varmelampe (?) og da frøs heller ikke flasken...
S.J.E.F.E.N Skrevet 18. desember 2007 Forfatter #4 Skrevet 18. desember 2007 om han går løs kommer bikkja og tar han, hu gravde seg inn til han i sommer vi har en sånn innhengning vi bruker om sommeren når vi er ute ,tørr ikke uten at det er noen der, for bikkja går alltid løs...
Stratos med 3 barn Skrevet 18. desember 2007 #5 Skrevet 18. desember 2007 Passer ikke kaninen seg da a? Min gjør det. Har en masse hull å gjemme seg i + buret sitt selvfølgelig. Stadig hunder på jakt etter kanin her i gården, men de finner han aldri
S.J.E.F.E.N Skrevet 18. desember 2007 Forfatter #6 Skrevet 18. desember 2007 jeg tok den ut av kjeften på bikkja i sommer, tror faktisk ikke bikkja hadde drept den,for hu holdt den ikke hardt men var litt skummelt å se på for barna likevel, har en gammel dachs som er superrask( hu er norsk champion på blodspor)
maika<3 Skrevet 18. desember 2007 #7 Skrevet 18. desember 2007 Jeg anbefaler deg å bytte til vannskål om vinteren. Det er mye lettere å få ut isen av en vannskål enn en flaske. Det kan faktisk være farlig å bruke sånn vannflaske med metalltupp om vinteren. Kaninen kan sette fast tungen når den drikker.
Pærefrø Skrevet 18. desember 2007 #8 Skrevet 18. desember 2007 Jeg har kaninen ute hele året, og jeg bruker skål(som tåler frost) til vannet. Hvis vannet da fryser så har de likevel muligheten til å slikke på isen for å få i seg væske... Vannflaska blir ofte ødelagt når vannet fryser i den...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå