Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Når begynte dere å trene etter fødselen? Jeg fødte for ca 4 uker siden, og savner allerede å trene ordentlig - jeg trener vanligvis på treningsstudio. Foreløpig tar jeg bare enkle øvelser på gulvet når jeg har tid og kommer på det.

Når dere begynte å trene igjen, hvem passet babyen? Gikk det greit?

Hvis dere ammer, gikk det bra? Bør man pumpe seg først?

Mitt treningssted har barnepass etter 6 uker, som jeg tenkte jeg skulle prøve.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er det ikke saann at man anbefaler aa vente ca 2 mnd, eller er jeg helt paa jordet naa?

Jeg begynte etter ca 2 mnd men jeg trener hjemme da; har en del apparater her og pappa'n er barnevakt en times tid. Hvis ikke gjör jeg det midt paa dagen naar hun vanligvis sover et par timer.

Det er veeeeeeldig praktisk aa ha det hjemme syns jeg. Slipper aa bruk tid paa reise, og om det trengs kan jeg avslutte naar som helst og fortsette naar jeg faar det til.

Jeg ammer men trenger ikke ammeinnlegg..

Skrevet

hei. jeg beg etter akkuratt 6 uker.. med spinning og liknende.. gikk kjempe greit. sambo er hjemme med tulla på kvelden da etter jobb. det føler jeg er dte greieste. trenger ikke pumpe meg. jeg gir henne mat 1 times tid før jeg går så får hun mat når jeg er hjemme igjen.. deilig å trene igjen!! :)

Skrevet

Jeg mistrives hvis jeg ikke trener, så for meg er det høyt prioritert. Starta igjen etter 6 uker, men kunne begynt igjen etter 3 dager da jeg var i super form etter fødsel. Men det var ikke aktuelt pga en tilstand av babytåke og ammefengsel. Babyen vil jo ha pupp hele tiden de første ukene. Mens jeg satt der med puppen ute så jeg ei jente på tv som sykla Birkebeiner'n 6 uker etter fødsel. Da ble jeg imponert.

Jeg gir både mm og mme, så mat er ikkeno' problem. Gjør det forsåvidt omtrent som Spragleknas med amming. Pappa'n er hjemme til en fast treningskveld i uka, ellers ser vi det litt an.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...