Gå til innhold

går det an?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Fikk diare igår kveld og hadde i forkant myyye luftsmerter og var kvalm. Nå idag har jeg "mensmurringer" og litt ligamentsmerter og småømme bryst, men er ikke kvalm. Har vært kvalm hver dag de siste ukene. Så mitt spørsmål er da om det går an å ha slike symptomer dersom man har hatt MA? Har ikke blødd eller noe misfarge på utflod heller. Er jeg bare hysterisk fordi kvalmen ikke er her? er det vanlig at den skipper en dag? kan noen med erfaring vennligst svare meg? takk

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Tja...litt usikker på hva jeg skal svare men...

Kvalmen slipper jo av og til. Ihvertfall gjorde den det når jeg gikk gravid sist. Noen dager var fine mens andre var veldig tunge pga kvalmen. Formen gikk litt opp og ned med de forskjellige graviditetsymptomene som kom og gikk.

 

Jeg har også hatt en MA og da hadde jeg like mye graviditetsymptomer etter at fostret var dødt. Så ble veldig sjokkert på ul når de ikke fant hjertelyd for jeg var jo like dårlig.

 

Skjønner du blir redd når kvalmen plutselig forsvant, men det trenger ikke å bety noe. Kanskje kommer den tilbake i løpet av kvelden eller morgendagen.

 

Du skal se alt er i skjønneste orden:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

oi..går det virkelig an å ha graviditetssymtomer selv om fosteret er dødt? Hvilke symtomer hadde du da? Ja, jeg regner jo med at alt er i orden, men blir så nervøs bare..takk for svar hvertfall=) hilsen HI

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Symptomene jeg hadde til tross for at jeg hadde en MA var kvalme, svimmelhet og stikkinger i livmoren.

 

Kjenner til at man blir nervøs for alt når man er gravid...alltid ett eller annet å bekymre seg for. Men dette skal gå bra:)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...