Gå til innhold

Omgangssyke??


♥ 2 prinsesser ♥

Anbefalte innlegg

Skrevet

Snuppa fikk diare søndags ettermiddag. Har hatt det siden. Spiser nesten ingenting. Har ikke spist normalt siden fredag. Drikker endel. Er slapp. Sitter for det meste foran tv. Leker litt, men så er hun totalt utslitt igjen. Er dette vanlig omgangssyke? Er det normalt å ha det så lenge? Vi andre har ikke fått noe enda.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Høres ut som det, ja. Bare at hun har sluppet unna spyinga.

 

Da eldste min hadde diare da han var 1 år, hadde han det i en uke.

Skrevet

Forrige gang hun hadde diare, hadde hun det i nesten 3 uker. Håper inderlig ikke at vi skal ha det like lenge denne gang. Da var hun bare 1,5 år og hadde gått på penicilin et par måneder tidligere. Da var hun i mye bedre form enn hun er nå. Har aldri sett henne så slapp tidligere. Pleier ikke å være sånn selvom hun har 40 i feber...

Skrevet

jenta mi hadde oppkast og diare og var kjempeslapp. Det varte ca en uke (ikke oppkast hver dag da). God bedring til henne ;)

Skrevet

Uff, håper vi slipper lettere unna. Takk for god bedring ønske :-)

Skrevet

Diarè på små barn kan være veldig farlig. Oppkast også. de kan bli dehydrerte..Pass på at ungen drikker mye. og varer det over 3-4 dager kan det være lurt å ta en tur til legen for en ekstra sjekk.

 

lykke til videre og god bedring

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...