♥ 2 prinsesser ♥ Skrevet 18. desember 2007 #1 Skrevet 18. desember 2007 Snuppa fikk diare søndags ettermiddag. Har hatt det siden. Spiser nesten ingenting. Har ikke spist normalt siden fredag. Drikker endel. Er slapp. Sitter for det meste foran tv. Leker litt, men så er hun totalt utslitt igjen. Er dette vanlig omgangssyke? Er det normalt å ha det så lenge? Vi andre har ikke fått noe enda.
Honningmelon Skrevet 18. desember 2007 #2 Skrevet 18. desember 2007 Høres ut som det, ja. Bare at hun har sluppet unna spyinga. Da eldste min hadde diare da han var 1 år, hadde han det i en uke.
♥ 2 prinsesser ♥ Skrevet 18. desember 2007 Forfatter #3 Skrevet 18. desember 2007 Forrige gang hun hadde diare, hadde hun det i nesten 3 uker. Håper inderlig ikke at vi skal ha det like lenge denne gang. Da var hun bare 1,5 år og hadde gått på penicilin et par måneder tidligere. Da var hun i mye bedre form enn hun er nå. Har aldri sett henne så slapp tidligere. Pleier ikke å være sånn selvom hun har 40 i feber...
Har byttet nick ! Skrevet 18. desember 2007 #4 Skrevet 18. desember 2007 jenta mi hadde oppkast og diare og var kjempeslapp. Det varte ca en uke (ikke oppkast hver dag da). God bedring til henne
♥ 2 prinsesser ♥ Skrevet 18. desember 2007 Forfatter #5 Skrevet 18. desember 2007 Uff, håper vi slipper lettere unna. Takk for god bedring ønske :-)
Nusse_83 Skrevet 18. desember 2007 #6 Skrevet 18. desember 2007 Diarè på små barn kan være veldig farlig. Oppkast også. de kan bli dehydrerte..Pass på at ungen drikker mye. og varer det over 3-4 dager kan det være lurt å ta en tur til legen for en ekstra sjekk. lykke til videre og god bedring
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå