Anonym bruker Skrevet 18. desember 2007 #1 Skrevet 18. desember 2007 Babyen min på snart 2 mnd. har plutselig blitt så "treg" i magen. Før hadde han avføring daglig, men nå kan d gå 3-4 dager i mellom hver gang.Han har blitt mye mer sutrete og det virker som han har vondt i magen sin. Full ammer så er usikker på om jeg kan gi han maltekstrakt for å få magen hans til å "komme" igang. Håper noen har tips eller råd å gi meg:)..
lillegull:) Skrevet 18. desember 2007 #2 Skrevet 18. desember 2007 vi prøvde med sviskasaft vi.. varmet opp og gav på flaske.. kan også pumpe deg å ha i litt malt i melka.. elles er det helt normalt at babyen går opp til 10 dager uten avføring.. når man ammer. men har han ubehag hadde jeg prøvd malt el sviskasaft... var det jeg fikk anbefalt på hs.. da var mine 2 mnd.. nå er han 4 mnd og bedre:)
Sarah & Marcus mamma Skrevet 18. desember 2007 #3 Skrevet 18. desember 2007 jeg fullammet til 6mnd... og brukte malt i en flaske til dagen. (med pumpet morsmelk). alle sa at når en ammer skal en ikke trenge malt osv-... og så dumt på meg... men jeg gjorde det... det er jo ikke farlig for barnet når alle som gir erstatning gir det... så jeg gjorde det selvom helsesøster rynket pannen... hehe fordi hun gråt nesten hver gang hun skulle drite... hun presset slik... men etter jeg begynte med malten gikk det så mye bedre... etter 6mnd begynte jeg med sviskemos.... hun elser det... (jenta mi er 7,5mnd nå.)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå