Gjest Skrevet 18. desember 2007 #1 Skrevet 18. desember 2007 Så var det slutt på julegavebuskjettet og jeg har 2 gaver jeg hadde glemt!! (iiik) til tanter jeg nesten aldri ser men som har kjøpt til familien vår... Så jeg hiver 2 sammen to krydderkaker og har funnet fram noen LITT dekorative kurver jeg kan gi de i. Noen av dere kloke, fantasifulle damer som har ideer til pynt/tilbehør som får dem til å se litt gjennomtenkte ut...?
Inga Bling Skrevet 18. desember 2007 #2 Skrevet 18. desember 2007 Pakk de i cellfan og sett sløyfe på. Da ser det meste delikat ut. Evt kle kurven md stoff, og pynt med bånd.
katlinka Skrevet 18. desember 2007 #3 Skrevet 18. desember 2007 Hva med å kle kakene i farget cellofan, klistre f.eks. stjerneklistremerker på og knyte sammen med julegavebånd..?
camilla^ Skrevet 18. desember 2007 #4 Skrevet 18. desember 2007 Har en noen julekuler eller annet juleting som går ann å henge kan en feste dette sammen med båndet og til/fra lappen. Har gjort det på julegaver og jeg syns det blir veldig fint. Litt julepynt som de evt kan bruke om de ønsker (pleier å hamstre litt slikt etter jul når det er på tilbud, så har jeg til fremtidig bruk)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå